Poster: MissSalem
Weinig entréegeld, als je het mij vraagt.
De flyer ziet er goed uit. Hopelijk trek je ook veel volk!
Poster: Jasper777
Was ik maar 16...
Poster: Jasper777
Was ik maar 16...
Er staat geen limiet op leeftijd op de flyer, hint hint. Je kan gaan, hoor. :p
Poster: staf
echt he in belgie trekke ze van de leeftijd niet veel aan veel 15 jarige die op een fuif zijn dusja
Weinig entréegeld, als je het mij vraagt.
Poster: Renzis
Waarom wienig.
Dat is waarschijnlijk omdat overal waar ik kom, ze minstens 5 euro vragen.
Vorige keer 8 euro betaald en het was niet eens super... Dus uit de prijs kan je niet altijd veel opmaken.
OMG dat gaat echt nergens over:
Ik organiseer een feest in een van de populairste tenten van Amersfoort met o.a AFROJACK (nopeisdope resident) en Basti lourenz (NOPEISDOPE resident)
en vraag 6,50!!
Dat lijkt me het geld dan wel waard
maar 8 euro voor paar amateurs? no way
OMG dat gaat echt nergens over:
Ik organiseer een feest in een van de populairste tenten van Amersfoort met o.a AFROJACK (nopeisdope resident) en Basti lourenz (NOPEISDOPE resident)
en vraag 6,50!!
Dat lijkt me het geld dan wel waard
maar 8 euro voor paar amateurs? no way
Geen amateurs, hoor. Er waren 2 DJ's van bekende, locale fuiftenten, waarvan ik er maar 1 gehoord heb. Maar wat ik gehoord heb, was goed.Ik had enkel wat moeite bij de muziekkeuze.
De zaal was ook niet super om gedaan... Paar lichtjes en statieven en dat was het...
Maar bon... Als je zegt dat de prijs van 3 of 4 euro goed is, dan is het gewoon goed. Veel plezier alleszinds.Ik hoop dat er volgende jaren nog edities mogen volgen.
Poster: JasperVC
Awel, da was een gedacht maar we gaan dat waarschijnlijk niet doen omdat we gaan voor winst, en zo hebben we verlies :p
Wij hopen dat. Maar natuurlijk moet de eerste editie geslaagd zijn, en dan kan je dromen van een 2e editie :p ten slotte zijn we allemaal nog maar 17 jaar. En het is een hele organisatie
Gelukkig zijner pro's zoals high tower :p
Wij hopen dat. Maar natuurlijk moet de eerste editie geslaagd zijn, en dan kan je dromen van een 2e editie :p ten slotte zijn we allemaal nog maar 17 jaar. En het is een hele organisatie
Gelukkig zijner pro's zoals high tower :p
Poster: Lightzone
aaaah , dus jullie geven een verjaardagsfeest voor mij
nou , ik zag het niet aankomen moet ik zeggen :p
bedankt !