24/05/08 - Rebound Waregem
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

AndersHJ    posted on 24-03-2008 15:33
CLOSED
User edit by AndersHJ on 03-04-2008 @ 13:14:34 (100%)

What do you think about 24/05/08 - Rebound Waregem ??

Vote :   

MissSalem    posted on 24-03-2008 18:44
Weinig entréegeld, als je het mij vraagt. Happy, laughing

De flyer ziet er goed uit. Hopelijk trek je ook veel volk!
TouRRe    posted on 24-03-2008 18:53
Kzal er zijn :p
AndersHJ    posted on 24-03-2008 19:48
Poster: MissSalem

De flyer ziet er goed uit. Hopelijk trek je ook veel volk!

Flyer en site heb ik gemaakt Winking my eye
Had eerst gedacht om dalique in te schakelen. Maar heb zelf iets geprobeerd en iedereen vind het mooi, dus laat ik het maar zo Winking my eye

@Tourre: Des al 1 iemand die komt :p

EN toevallig niemand die wil sponsoren? :p
JollyJunkie    posted on 24-03-2008 19:51
Was ik maar  16... Winking my eye
AndersHJ    posted on 24-03-2008 21:11
Poster: Jasper777
Was ik maar 16... Winking my eye

Waarom ? :p
MissSalem    posted on 24-03-2008 22:07
Poster: Jasper777
Was ik maar  16... Winking my eye

Er staat geen limiet op leeftijd op de flyer, hint hint. Je kan gaan, hoor. :p
User edit by MissSalem on 24-03-2008 @ 22:07:23 (18%)
staf    posted on 25-03-2008 19:40

Er staat geen limiet op leeftijd op de flyer, hint hint. Je kan gaan, hoor. :p

echt he in belgie trekke ze van de leeftijd niet veel aan veel 15 jarige die op een fuif zijn dusja
MissSalem    posted on 25-03-2008 20:10
Poster: staf
echt he in belgie trekke ze van de leeftijd niet veel aan veel 15 jarige die op een fuif zijn dusja

Er is inderdaad niet vaak een leeftijdsbarrière, maar ik ben niet de enige die van mening is dat mensen van 13-14-15 jaar toch al lang in hun bed hadden moeten liggen als ze in de late avond op een fuif aankomen.
User edit by MissSalem on 25-03-2008 @ 20:11:33 (15%)
Renzis    posted on 25-03-2008 20:31

Waarom wienig.
Wat voor dj's staan er dan die zoveel meer waard zijn?

Maar leuk joh! succes
MissSalem    posted on 25-03-2008 20:37
Poster: Renzis
Waarom wienig.

Dat is waarschijnlijk omdat overal waar ik kom, ze minstens 5 euro vragen. Happy, laughing

Vorige keer 8 euro betaald en het was niet eens super... Dus uit de prijs kan je niet altijd veel opmaken.
Renzis    posted on 25-03-2008 20:59

Dat is waarschijnlijk omdat overal waar ik kom, ze minstens 5 euro vragen. Happy, laughing

Vorige keer 8 euro betaald en het was niet eens super... Dus uit de prijs kan je niet altijd veel opmaken.

OMG dat gaat echt nergens over:

Ik organiseer een feest in een van de populairste tenten van Amersfoort met o.a AFROJACK (nopeisdope resident) en Basti lourenz (NOPEISDOPE resident)
 en vraag 6,50!!

Dat lijkt me het geld dan wel waardWinking my eye

maar 8 euro voor paar amateurs? no way
AndersHJ    posted on 25-03-2008 21:59

Ik organiseer een feest in een van de populairste tenten van Amersfoort met o.a AFROJACK (nopeisdope resident) en Basti lourenz (NOPEISDOPE resident)
en vraag 6,50!!

Waar duscussieren jullie eigenlijk over? :p
Dat is gewoon de standaard prijs in die stad, omstreken. of dat dat nu 'amateur' dj's zijn of niet. Je kent ons niet en je zegt dat we amateurs zijn. Wat vind je van jezelf dan?
MissSalem    posted on 26-03-2008 15:30

en vraag 6,50!!

Geen amateurs, hoor. Er waren 2 DJ's van bekende, locale fuiftenten, waarvan ik er maar 1 gehoord heb. Maar wat ik gehoord heb, was goed. Happy, laughing Ik had enkel wat moeite bij de muziekkeuze.
De zaal was ook niet super om gedaan... Paar lichtjes en statieven en dat was het...

Maar bon... Als je zegt dat de prijs van 3 of 4 euro goed is, dan is het gewoon goed. Veel plezier alleszinds. Happy, laughing Ik hoop dat er volgende jaren nog edities mogen volgen. Winking my eye
AndersHJ    posted on 26-03-2008 18:26

Geen amateurs, hoor. Er waren 2 DJ's van bekende, locale fuiftenten, waarvan ik er maar 1 gehoord heb. Maar wat ik gehoord heb, was goed. Happy, laughing Ik had enkel wat moeite bij de muziekkeuze.
De zaal was ook niet super om gedaan... Paar lichtjes en statieven en dat was het...

Maar bon... Als je zegt dat de prijs van 3 of 4 euro goed is, dan is het gewoon goed. Veel plezier alleszinds. Happy, laughing Ik hoop dat er volgende jaren nog edities mogen volgen. Winking my eye

Wij hopen dat. Maar natuurlijk moet de eerste editie geslaagd zijn, en dan kan je dromen van een 2e editie :p ten slotte zijn we allemaal nog maar 17 jaar. En het is een hele organisatie Winking my eye
Gelukkig zijner pro's zoals high tower :p
MissSalem    posted on 26-03-2008 18:57
24 mei... Dat is nog een heel eind van nu...

Wat je eventueel kan doen, is een happy hour insmijten. Daar trek je volk mee, toch? :p
Maar jammer van de flyer dan...
AndersHJ    posted on 27-03-2008 11:57
Awel, da was een gedacht maar we gaan dat waarschijnlijk niet doen omdat we gaan voor winst, en zo hebben we verlies :p
MissSalem    posted on 27-03-2008 13:06
Poster: JasperVC
Awel, da was een gedacht maar we gaan dat waarschijnlijk niet doen omdat we gaan voor winst, en zo hebben we verlies :p

Kan dat dan niet gecompenseerd worden door het aantal mensen die de inkom betalen doordat ze door een happy hour worden aangetrokken?

Of zullen ze niet zeggen: "Amai, dat was leuk, volgend jaar nog een keer!"

Ik stel maar voor. Happy, laughing Het blijft wel jouw keuze. Alleszinds veel amusement! Ik hoop dat er veel winst mag gemaakt worden voor de club. Happy, laughing
Tijnie    posted on 27-03-2008 13:26

Wij hopen dat. Maar natuurlijk moet de eerste editie geslaagd zijn, en dan kan je dromen van een 2e editie :p ten slotte zijn we allemaal nog maar 17 jaar. En het is een hele organisatie Winking my eye

Haha high tower! Trouwens waarom laat hij bijna niets van hem horen op djresource?
HighTower    posted on 27-03-2008 13:41

lol wat jullie nu al pro noemen :p tis niet omdat ik een keer voor 1300 man moet draaien dat ik dan pro kan genoemd worden eh :p trouwens ik sta nog onder opleiding van een pro :p dj tijny :D lol
HighTower    posted on 27-03-2008 13:47
kvoel me nu zo berre noob :p men 3de post nu pas :D
grts
AndersHJ    posted on 31-03-2008 16:00
1001 !!! :p
Ma back on topic.
We hebben eergisteren sponsortocht gehouden, en we hebben een mooi bedrag binnen gehaald (vind ik zelf Winking my eye)
Ma we moen nog veel geld inzamelen (ong 1500 euro in totaal) dus als iemand (hij, zij, pa, ma, ... :p) wil sponsoren, MERCI Winking my eye
OneSixty    posted on 31-03-2008 16:09
aaaah , dus jullie geven een verjaardagsfeest voor mij Cry

nou , ik zag het niet aankomen moet ik zeggen :p

bedankt !
AndersHJ    posted on 31-03-2008 16:11
Poster: Lightzone
aaaah , dus jullie geven een verjaardagsfeest voor mij Cry

nou , ik zag het niet aankomen moet ik zeggen :p

bedankt !

Tmoest een verassing blijven, ma nu weet je het Cry NEEEEEE
Zorgt ma dajje der zijt Winking my eye
AndersHJ    posted on 01-04-2008 13:35
Check nu even de site Dj tijny en ik hebben wat in elkaar geflanst :p
Vind het geslaagd eigenlijk Winking my eye
Thx radiostem Winking my eye

This is an old Topic

No new postings for 6.369 days.
 Post CommentThat would be 212.3 months
or a whopping 17.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

191 Users online: 95 Guests (96 Unknown)
Pages generated today : 110.452
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.457.230