Ik ben ook eens gaan knutselen maar ben eigelijk niet echt tevreden over het resultaat.. Iemand misschien tips?
Site 1:
Site 2
Zijn 2 totaal verschillende desings.. En owja, ik draai House/electro/club
Weet niet hoe ik het kan verkleinen, dus miss kan een mod mij hierbij helpen! nu is de lay out van deze site iets uitgerekt.. Sorry hiervoor
Poster: x-ample
Dat tweede ontwerp is een slecht gejat idee van een hele mooie site: http://www.cornehoogendoorn.nl/
Erg origineel als je het mij vraagt...
Poster: ArTy
Die 2e is ook niet door mij gemaakt he.. Dat heeft een vriend gedaan,, kan ik verder niet veel over vertellen..
De 1e is wel mijn ontwerk.. hij is nu al iets aangepast. Check www.artict.gethost.nl
Poster: beerbo
ik wil je niet beledigen, maar ik vind ze allebei niets.
de bovenste vind ik teveel op een mislukt internetspelletje lijken, en de onderste...vind ik gewoon niets.
Poster: ArTy
@ x-ample: Tuurlijk heb ik dat WEL zelf gedaan.. Zijn gewoon brushes hoor.. niet echt moeilijk om te maken, maar als ik dit overal had gedaan word het zo druk, daarom alleen in die hoek. Vind het een beetje een raar en onvriendelijk antwoord van je.
Vind zelf de tekst (Artic-T) juist het mooiste van het hele design. :P Ben zelf niet echt kapot van de kleurencombinatie in het algemeen