[T] Let Me Entertain You (Lawrenz Remix)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lawrenz    posted on 22-03-2008 14:21
Ik heb er een paar dagen aan zitten werken, maar als ik iets af wil, krijg ik het ook af :P
Ik heb er een house remix van gemaakt, redelijk hoog BPM (132) maar klinkt wel lekker vind ik Happy, laughing

Link naar de Hyves blog: hier
Of directe download: hier

Feedback is welkom!
Laurens

What do you think about [T] Let Me Entertain You (Lawrenz Remix) ??

Vote :   

Bastian    posted on 22-03-2008 14:50
Hij klinkt zeker leuk, wel grappig om hem als binnenkomer te draaien!Winking my eye
Lawrenz    posted on 22-03-2008 14:54
Poster: Bastian
Hij klinkt zeker leuk, wel grappig om hem als binnenkomer te draaien!Winking my eye

Met die gedachte heb ik hem ook gemaakt, leuk om eens tussendoor te produceren, en ook grappig om te draaien Happy, laughing
tairip    posted on 22-03-2008 15:12
Klinkt wel leuk alleen die vocaal ligt er veel te dik en hard bovenop!
Lawrenz    posted on 22-03-2008 15:35
@ Tairip: ja ik heb nog rondgespeeld met het volume, maar als ik hem iets zachter deed werd het gelijk wat slechter te horen.

Er staat een nieuwe link online, er was vorige keer wat misgegaan met de export volgens mij. Volledige versie, 320 kbps, en nu goed Happy, laughing
cross-over    posted on 22-03-2008 18:04
Inderdaad een leuke remix.

De vocals zijn bij dit nummer zowiezo overheersend dus moeilijk om die een beetje te verzachten. een kleine opmerking is dat de toegevoegde beat soms een beetje verdwaald klinkt (bv op 2:00 - 2:10). 
http://soundcloud.com/lau-daniels
Luxx    posted on 22-03-2008 18:23
offtopic: lawrenz :D ik had dat topic over ultimate rise gezien op vato's forum :P ik heb gelachen vriend :D wat een kneus die abkingpro.. beetje remix plaatsen van ene dooie rat.. totaal offbeat.. meteen die link laten verwijderen door speedy. ging wel echt stuk om dat topic
www.mothermusic.nl
RenéKuppens    posted on 22-03-2008 19:10
leuke mix!
Lawrenz    posted on 22-03-2008 19:20
Bedankt voor de comments!

quote:
Poster: Luxx
offtopic: lawrenz ik had dat topic over ultimate rise gezien op vato's forum ik heb gelachen vriend wat een kneus die abkingpro.. beetje remix plaatsen van ene dooie rat.. totaal offbeat.. meteen die link laten verwijderen door speedy. ging wel echt stuk om dat topic

Ja die Abkingpro zit de hele tijd met z'n Dooie rat producties te kl*ten Cry heb die remix niet gehoord, maar ik had zoiets wel verwacht ja :P
laatst ook, zat ie in een topic van iemand die een nummer had gemaakt te zeggen, "ga producen in de stijl van Dooie Rat, die maken echt dikke tracks" Cry

edit: lees net dat ie beweert dat de Dooie Rat remix officieel op het label uit gaat komen. Daar klopt volgens mij helemaal niks van Cry
User edit by Lawrenz on 22-03-2008 @ 19:35:38 (34%)
Luxx    posted on 22-03-2008 19:43
Poster: Lawrenz
Bedankt voor de comments!

quote:
Poster: Luxx
offtopic: lawrenz ik had dat topic over ultimate rise gezien op vato's forum ik heb gelachen vriend wat een kneus die abkingpro.. beetje remix plaatsen van ene dooie rat.. totaal offbeat.. meteen die link laten verwijderen door speedy. ging wel echt stuk om dat topic

Ja die Abkingpro zit de hele tijd met z'n Dooie rat producties te kl*ten Cry heb die remix niet gehoord, maar ik had zoiets wel verwacht ja :P
laatst ook, zat ie in een topic van iemand die een nummer had gemaakt te zeggen, "ga producen in de stijl van Dooie Rat, die maken echt dikke tracks" Cry

edit: lees net dat ie beweert dat de Dooie Rat remix officieel op het label uit gaat komen. Daar klopt volgens mij helemaal niks van Cry

haha nee klopt geen ene ruk van idd. hij zegt ook dat ie op MIJN label uit gaat komen.. sinds wanneer heb ik eigen label ?:P dikke ruk nerd die man hoor :D afschieten moet je met zulke mensen
www.mothermusic.nl
Bastian    posted on 22-03-2008 19:48
En wij snappen helemaal niet meer waar 't over gaat hahaha:P
Luxx    posted on 22-03-2008 21:00
Poster: Bastian
En wij snappen helemaal niet meer waar 't over gaat hahaha:P

dit :
http://www.vato.nl/forums.php?m=posts&q=2327  inmiddels heeft die dikke eend van dit topic het al laten verwijderen
en dit:
http://www.vato.nl/forums.php?m=posts&q=2322 deze bestaat nog wel
www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 23-03-2008 @ 01:05:53 (47%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

424 Users online: 274 Guests (150 Unknown)
Pages generated today : 27.169
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.579.467