Poster: Laidback
en trust me.. er gaan al genoeg plannen rond voor een Gekke HouZ feest
Nu hebben al best wat mensen gereageerd dus ben ik erg benieuwd, wat vinden jullie ervan?
Ondertussen al een goede comment gehad van Mr. Cotino (voortaan de platenkeus wat beter opbouwen en de overgangen volgende keer wat eerder maken zodat je de energie in je set behoud).
Het is een goede tape (goed overgemixt!), alleen inderdaad het zou allemaal iets korter mogen.. Ik hou eerlijk gezegt ook meer van wat hardere house, zonder al die voices ertussen.
Maar leuke tape!
Poster: ScottB
Ff de concurentie beluisteren
Mmm gemengde gevoelens krijg ik hier van. Ten eerste technisch erg goed gemixd. Je hoort de overgangen (bijna) niet. Chapeau!! De mix luistert hierdoor lekker weg, dat heb ik dan ook al die tijd met plezier gedaanMaar verder word ik er niet echt warm of koud van. Ik vind de hele mix erg minimaal naar mijn mening (pleonasme). Dat is iets waar ik niet echt van houd. Zelf houd ik van de wat meer stevige house. Ook hoor ik niet veel extra's. Alles is recht-toe-recht-aan gemixd. Ik hoor weinig tot geen effecten, geen looptricks, scratch etc. Volgens mij heb je die functies wel en ik zou zeggen bij een mix als deze experimenteer daarmee. De muziek zelf is wat ik al zei, naar mijn mening, vrij minimaal dus daar mag dan best wat bij. Maar overal een prima luister mix. Zo nu weet je wat ik bedoel met gemengde voelens
Zie je 20 april ...