Nero probleem: Burning Failed
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

rickdekoning    posted on 21-03-2008 13:01
Hee gasten

ik heb een probleempje, ik wil wat nieuwe cd's branden maar ik inmiddels 6 cd's verpest doordat ik steeds het burning failed berichtje in beeld krijg en vervolgens m'n cd la openspringt

iemand een idee waar dit aan ligt...

thnx

What do you think about Nero probleem: Burning Failed ??

Vote :   
JayTaph    posted on 21-03-2008 13:42
Vaak probleem van buffer underruns.  heb je geprobeerd op lagere speed te schrijven?  Je computer met rust laten tijdens het branden helpt meestal ook wel.
donkey    posted on 21-03-2008 14:00
Ik heb hetzelfde probleem.. ik laat men pc altijd helemaal gerust als ie met nero aant branden is, alle andere programma's afgesloten.. en ng geeftd ei vaak foutmelding Cry en met andere programma's werkt het wel..
Maniax
x-ample    posted on 21-03-2008 16:13
Soms wil een nieuwe installatie van Nero ook helpen overigens!
Lead    posted on 21-03-2008 17:07
Zorg voor degelijke schijven. Simpele test: hou hem tegen het licht en en probeer er doorheen te kijken. Als je dit makkelijk kunt doen zou ik voor een ander merk CD's gaan. Bij een degelijke schijf kijk je er meestal niet zomaar doorheen. Probeer het eens met een ander merk CD's.

Zet je brand snelheid zo laag mogelijk.

Als die geen verschil maakt kun je Nero proberen opnieuw te installeren, maar ik denk niet dat het daar aan ligt (ik neem aan dat je een goede versie van Nero hebt, niet dat het aan 'gekraakte' software ligt)

Misschien is je drive al zo oud dat hij versleten kan zijn ??
Let the BASS be louder
-Vince-    posted on 21-03-2008 17:22
Ik heb dat probleem ook vaak met Nero!!!!!!
Ik gebruik altijd Philips cd-r's. Maar de cd is dan gewoon goed gelukt ook al geeft hij burnin failed aan! Ik zou gewoon eens proberen om een mislukte cd te draaien.
User edit by -Vince- on 21-03-2008 @ 17:25:10 (2%)
ccc    posted on 21-03-2008 18:10
Koop een nieuwe brander. Dat loste mijn probleem op.

Als het goed is krijg je ook een wat uitgebreidere foutcode. Post die eens.
Flexii    posted on 22-03-2008 22:09
ik denk dat je inderdaad beter een nieuwe brander kan kopen (ik heb er ene van pioneer:P haha) als het zo vaak mis gaat, soms kan het eraan liggen als je veel dingen doet tijdens het brandproces (msn, internet, muziek spelen) en dat hij daardoor blijft hangen, heb ik ook al eens gehad
ArCee    posted on 17-04-2008 18:28
Ik heb het probleem ook wel eens gehad en wat bleek, er bleek een klein errortje of zoiets in de orginele opname te zitten? Misschien iets fout gegaan met opnemen van mijn mix, wie zal het zeggen? Zelfs mediplayer wilde hem niet fikken. Nadat ik de opname opnieuw gedaan had bleken alle problemen verholpen te zijn. Probleem was alleen bij mij dat de pc de cd niet meer wilde loslaten, ik kreeg met geen mogelijkheid meer de cd lade open?? Alleen bij een herstart kon ik de lade openen, en dat terwijl Nero al afgesloten was en alles. Ach ja pc's, als ze ook niet werken dan ken ze wel *%@# Cry
User edit by ArCee on 17-04-2008 @ 18:30:33 (88%)
Ywe    posted on 17-04-2008 18:37
Poster: ArCee
Ach ja pc's, als ze ook niet werken dan ken ze wel *%@# Cry

Net vrouwen: can't live with them, but you can't live without them
ArCee    posted on 18-04-2008 06:05
*Stemt even niet in met de opmerking aangezien er momenteel een vrouw over zijn schouder mee leest* Cry
RePlayz    posted on 18-04-2008 08:35
msgien een idee om met een ander programma te branden...?? :P

ik gebruik Winamp...staat alle muziek op en het branden gaat daar goed, dusja......msgien een idee..?

This is an old Topic

No new postings for 6.369 days.
 Post CommentThat would be 212.3 months
or a whopping 17.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

540 Users online: 298 Guests (242 Unknown)
Pages generated today : 69.605
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.621.903