[M] Mijn eerste hardstyle mix
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

donkey    posted on 20-03-2008 15:42
Hallooo,,

Had in het weekend niks te doen, geen exames enzo, dus heb ik een hardstyle mixje opgenomen..

Duurt ongeveer 10 min..

Comments en advies zijn zeer welkom !!

Enjoy !

link in de hidden message : is youtube link

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
Maniax
User edit by donkey on 20-03-2008 @ 15:43:10 (15%)

What do you think about [M] Mijn eerste hardstyle mix ??

Vote :   

justjustin    posted on 20-03-2008 16:10
benieuwd niet egt mijn ding maar altijd lekker om te luisteren  ...ff checkuu
User edit by justjustin on 20-03-2008 @ 16:11:02 (36%)
DNR    posted on 20-03-2008 16:17
<check>
Ft    posted on 20-03-2008 16:26
Ns luisteren...

Ik zou als ik jou was nog heel veel oefenen met beatmatchen en de nummers zo vaak mogelijk luisteren zodat je een beetje meer gevoel krijgt voor wanneer je een nieuw nummer goed in kan mixen... de momenten die jij gebruikt zijn namelijk naar mijn mening niet echt goed gekozen... Ook haal je naar mijn mening het oude nummer er iets te duidelijk uit als je de overgang maakt... probeer de overgang iets smoother te maken... Een voorbeeld hiervan is de laatste overgang... je kan beter FTS inmixen met de beat van het nummer... ik weet dat het beginstukje super vet is, maar om dit zo over een beat heen te mixen klinkt niet echt goed...
Blijven oefenen zou ik zeggen... dr zit een begin inWinking my eye

Edit: Ik heb nu trouwens net ook even een Hardstylesetje gepost... Misschien wel leuk om even te luisteren? :P (en commentaar is uiteraard altijd welkomHappy, laughing)
User edit by Ft on 20-03-2008 @ 19:32:50 (100%)
VmaX    posted on 20-03-2008 16:45
check
To stay tuned, become a fan on my facebookpage
JollyJunkie    posted on 20-03-2008 16:47
ff checke, dan kan ik ook zien of het commentaar van Ft mij wat kan helpen :D
Sebasz    posted on 20-03-2008 16:59
ff kijken
donkey    posted on 20-03-2008 20:35
Poster: Ft
Ns luisteren...

Ik zou als ik jou was nog heel veel oefenen met beatmatchen en de nummers zo vaak mogelijk luisteren zodat je een beetje meer gevoel krijgt voor wanneer je een nieuw nummer goed in kan mixen... de momenten die jij gebruikt zijn namelijk naar mijn mening niet echt goed gekozen... Ook haal je naar mijn mening het oude nummer er iets te duidelijk uit als je de overgang maakt... probeer de overgang iets smoother te maken... Een voorbeeld hiervan is de laatste overgang... je kan beter FTS inmixen met de beat van het nummer... ik weet dat het beginstukje super vet is, maar om dit zo over een beat heen te mixen klinkt niet echt goed...
Blijven oefenen zou ik zeggen... dr zit een begin inWinking my eye

Edit: Ik heb nu trouwens net ook even een Hardstylesetje gepost... Misschien wel leuk om even te luisteren? :P (en commentaar is uiteraard altijd welkomHappy, laughing)

thnx voor je advies ! Ik ben al heel veel aan het oefenen op beatmatchen, maar het lukt me nog niet echt goed..
Maniax
Insyder    posted on 20-03-2008 23:35
Ff checken
-edit-
Het beatmatchen valt idd wel erg op, gewoon veel oefenen en proberen het gelijk te laten lopen. Op je reloop rmp2's zit de beatcounter dus kan je eerst daar naar kijken en bijsturen..

Ook het nummer van korsakoff vind ik er totaal niet bij passen (hardcore) maar dat is mijn smaak Winking my eye Daarom is het ook niet geheel een hardstyle mix.

De overgangen naar andere nummers is ook niet geheel lekker, en idd bij FTS valt het wel op.

De effecten zal ik overigens ook eerst laten zitten, eerst proper mixen en dan wat effectjes gebruiken =]

Let dus vooral op het beatmatchen en het moment waarop je een ander nummer inzet, dan komt het helemaal goed. Post vooral af en toe wat nieuwe mixen, kritiek horen is altijd goed (indien het terecht is)

Suc6! Happy, laughing
User edit by Insyder on 20-03-2008 @ 23:41:23 (100%)
Glorious-D    posted on 21-03-2008 11:05
nu ik kan die link niet zien :S  op mijn pc doet DJR de laatste tijd echt raar Cry
edit:  das ook weer gebeurd : je hebt een prima materiaal , en zeker een goede feeling ,  alleen nog heel veel oefenen , ik ben oook zo als u geweest  ,  en dat is echt niet zo lang geleden hoor , veel oefenen   veel filmpjes en mixen beluisteren , veel resource doen naar je materiaal en zoeken wat je ng van tricks kunt doen met de reloops ,  alleen ,  die tracklist vind ik echt niet goed Cry ik zou echt gewoon allen hardstyle platen uitzoeken ( headhunterz , dj activater , wildstylez , prophet , .... ) en op het einde kan er wel eens een hardcore plaat zijn voor het einde Happy, laughing maar niet  hardstyle  hardcore  hardstyle  ,   maar geloof me  je komt er nog Happy, laughing
User edit by Glorious-D on 21-03-2008 @ 11:19:33 (100%)
donkey    posted on 21-03-2008 13:52
@ insyder & Glorius-D : Over de korsakoff plaat, ik vind die plaat niet eens zo hard eigenlijk.. en bedankt voor jullie feedback ! Zal nog veel oefenen worden met beatmatchen :D Ik zal af en toe een mix posten, Comments zijn idd altijd handig. Thanx !
Maniax
Djirk    posted on 22-03-2008 10:31
*Luistert*
Boyd    posted on 29-03-2008 17:55
ff luisteren dan maar

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

508 Users online: 313 Guests (195 Unknown)
Pages generated today : 34.581
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.586.879