Poster: Ft
Ns luisteren...
Ik zou als ik jou was nog heel veel oefenen met beatmatchen en de nummers zo vaak mogelijk luisteren zodat je een beetje meer gevoel krijgt voor wanneer je een nieuw nummer goed in kan mixen... de momenten die jij gebruikt zijn namelijk naar mijn mening niet echt goed gekozen... Ook haal je naar mijn mening het oude nummer er iets te duidelijk uit als je de overgang maakt... probeer de overgang iets smoother te maken... Een voorbeeld hiervan is de laatste overgang... je kan beter FTS inmixen met de beat van het nummer... ik weet dat het beginstukje super vet is, maar om dit zo over een beat heen te mixen klinkt niet echt goed...
Blijven oefenen zou ik zeggen... dr zit een begin in
Edit: Ik heb nu trouwens net ook even een Hardstylesetje gepost... Misschien wel leuk om even te luisteren? :P (en commentaar is uiteraard altijd welkom)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.