cds overzichtelijk (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

RuudV    posted on 19-03-2008 20:23
halloo collega's! :P
Als je een cd brand maken jullie die dan helemaal vol met tracks, of doen jullie mar 1 track per cd? Want dat maakt het wel overzichtelijker, maar kost ook meer geld voor cd-rtjes.. en plaatsen jullie die cd dan op alfabetische volgorde in je map? of hoe doen jullie dat? ik wil de snelste en handigste manier gebruiken natuurlijk...Laaaat je horenn! :P

gr///ruud Winking my eye

What do you think about cds overzichtelijk ??

Vote :   

Bastian    posted on 22-03-2008 21:55
Poster: Renzis

Onhandig

Ik sorteer het gewoon op stijl en leg tracks die bij elkaar passen bij elkaar, way overzichtelijker.
En ja je gebruikt wat meer cd mappen dan als je er 10-16 op een cd brand

Achjoh, een beetje extra door je cd map bladeren ziet er toch ook stoer uit hehe:p
Flexii    posted on 22-03-2008 21:56
Poster: Renzis

Onhandig

Ik sorteer het gewoon op stijl en leg tracks die bij elkaar passen bij elkaar, way overzichtelijker.
En ja je gebruikt wat meer cd mappen dan als je er 10-16 op een cd brand

als je vaak draait weet je toch wat waar staat he:P,, en bovendien vind ik cds branden met maar een paar nummers verspilling van cd's maar daarbij kan ik jou systeem niet toepassen ik koop mijn cd's namelijk eigenlijk altijd

dus Renzis de brandende vraag aan jou:P,, verzin eens iets hoe ik ze anders zou kunnen sorteren
User edit by Flexii on 22-03-2008 @ 21:58:25 (30%)
RuudV    posted on 23-03-2008 10:44
je moet gewoon doen wat je zelf het handigst en het fijnst vindt, of dat nou meer geld kost of niet of verspilling is van cd's. Winking my eye maar mij ljikt het met singles werken toch het handigst, dus maar een aantal nummers op een cd
McBany    posted on 23-03-2008 11:53
Als je een beetje handig bent met je printer kun je zo'n hoesje voor je cd's maken
Dan kun je en je cd's volgooien en het is overzichtelijk
RuudV    posted on 23-03-2008 14:01
Plak je dat dan op de cd?
ArCee    posted on 24-03-2008 20:08
Poster: Flexii

als je vaak draait weet je toch wat waar staat he:P,, en bovendien vind ik cds branden met maar een paar nummers verspilling van cd's maar daarbij kan ik jou systeem niet toepassen ik koop mijn cd's namelijk eigenlijk altijd

dus Renzis de brandende vraag aan jou:P,, verzin eens iets hoe ik ze anders zou kunnen sorteren

Thuis heb ik alles in gekleurde hardcases staan. Elke stijl z'n eigen kleur. Op elke cd zit een klein plakkertje in de kleur van de hardcase, dus de stijl. Als ik moet draaien gooi ik de tracks in de map zonder de hardcases maar zie aan het kleine plakkertje wat het is. Ik werk met de kleuren(we praten over trance):
Blauw: Rustig/progressive.
Geel: melodic.
Zwart: Uplifting
Wit: Energetic.
Rood: Tech.
Paars: Hard.
skyline643    posted on 24-03-2008 21:18
Ik maak zo mijn eigen compilaties. Voor trance heb ik mijn eigen compilaties (5-tal cd's per jaar die ik brand) met een tiental tranceplaten die ik legaal download. Idem voor house/club/groove/electro. En voor allround koop ik gewoon cd's als hit box en hit club aan. Daarnaast koop ik natuurlijk ook nog cd's in de winkel.
Bij mij zitten ze ook per stijl in een kist. Zo heb ik een kist met allround waar: 70/80/90, R'n B, hiphop, rap, rock inzit. Een kist met mijn eigen compilaties en een kist met gekochte die ik per jaar/per nummer steek. Daarnaast nog een map met cd's waar bootlegs/mash-ups/promo's/en enkele heel moeilijke legaal vindbare tracks inzitten. Als ik kan koop ik het (op cd of vinyl of mp3), maar sommige platen zijn gewoon eenmaal niet te vinden, of zeer moeilijk (en 200 euro voor een vinyl geef ik niet).
RuudV    posted on 25-03-2008 18:31
ahaa oke! ieder zijn eigen manier heh! Winking my eye

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

163 Users online: 123 Guests (40 Unknown)
Pages generated today : 19.386
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.973.790