Ongeveer 10 liedjes per cd..
geordend op stijl! (stijlen : club/ dance, hiphop/ rnb /reggeaton , apresski/ nederlands, oldies/disco)
vrij simpel maar wel, doeltreffend!
Poster: RuudV
en dan in de map ook stijl bij stijl?
Poster: Cyspoz
Ik wil graag zoveel mogelijk muziek meenemen om zo alle kanten op te kunnen op een avond. Ik brand daardoor een cd altijd zo vol mogelijk maar ga niet verder dan 20 tracks per cd omdat Pioneer CDJ's na de 20 tracks niet goed om kunnen gaan met cue punten.
Heb wel van iedere cd's twee exemplaren bij me om te voorkomen dat ik een nummer wil draaien van een cd die al aan het afspelen is en voor het geval een cd beschadigd raakt.
Poster: ArCee
Groot inkopen, scheelt een hoop. Haal ze meestal per 200 of zo
Poster: ArCee
20 per cd? Dat red je niet met maxi uitvoeringen en ik draai alleen met de lange uitvoeringen.Of maak je mp3 schijven??
waarschijnljik gaa ik singles downloaden en hele albums...en als ik vna een artiest een neiuwe track wil waar geen downloads bij zitten prop ik er nog wat nummers bij van die artiest en dan stijl bij stijl op volgorde in de cd map. Dat werkt lekker denk ik
En als je een cd map koopt waar er veel in kunnen hoef je niet veel cd mappen te hebben
Poster: Bastian
Ik vind het sorteren van soorten stijlen altijd een beetje onzin (tenzij je enkel allround doet).
Je weet toch heus wel hoe een track klinkt die je draait?:P En desnoods kan je altijd een bepaald kleurtje geven aan wat groovy tracks bv lijkt mij zo.
Ik doe altijd iig de nieuwste cd die ik heb in het eerst volgende vrij vakje, just easy:P
Poster: Flexii
ja precies ik ben eens begonnen met een lege cd map en iedere cd wat erbij komt gaat gewoon achteraan in het eerst volgende vrije vak, best logisch:P, niet moeilijk bij nadenken ofzo, gewoon oudste muziek vooraan nieuwste achteraan