Niet nieuw, wel voorstellen..
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bas_del_Mar    posted on 19-03-2008 19:24
Hoi iedereen!

Ik ben dus Bas van Maris, alias Bas del Mar en had mij nog niet officieel voorgesteld, dus bij deze.

Ik ben 22 jaar en draai eigenlijk nog niet zo heel lang. Ben zo'n 2,5 jaar geleden begonnen met een Hercules DJ console, en al vrij snel wilde ik meer. Dat is zo langzamerhand uitgegroeid tot wat ik nu heb staan (check mn Dj Booth voor meer details).

Overigens ben ik vooral een thuis dj, soms draai ik op een feestje (al dan niet zelf georganiseerd Cry)

Welke stijl draai ik het liefst? Tja, alles waar een beetje goeie beat (en tempo) in zit vind ik wel fijn. Op dit moment vind ik veel house & electro platen wel lekker om te draaien. Een flink potje Hardstyle ben ik ook altijd wel voor in. Ga ook redelijk vaak naar grote party's toe..is alleen een dure hobby.

Als ik op een feestje moet draaien hangt het helemaal af van wat voor muziek iedereen leuk vindt. Ik zorg dat ik altijd van alles bij me heb, variërend van Apres ski en Nederlands tot Disco, Hardstyle en techno. Van alle markten thuis dus, heb niet echt een speciale voorkeur.

Dat was dan zo'n beetje wie ik ben.

Groetjes!

Bas del Mar

What do you think about Niet nieuw, wel voorstellen.. ??

Vote :   

djjw    posted on 19-03-2008 20:26
nou goed voorgesteld!

Bijdeze welkom @ djresource
:P
bastianhecker    posted on 19-03-2008 20:28
ja welkom hiero! Was je al wat vaker tegen gekomen!:D nog veel plezier hierHappy, laughing!

This is an old Topic

No new postings for 6.399 days.
 Post CommentThat would be 213.3 months
or a whopping 17.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

488 Users online: 300 Guests (188 Unknown)
Pages generated today : 67.136
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.619.434