ik ben van plan dit dingetje gaan kopen is het wat voor mij (de beginnende dj die zeker scratch nodig heeft)heeft neit echt een naam staat op de site als mc crypt topload cdj op www.conrad.nl dan naar light and sound en dan naar cd-speler en dan de eerste pagina en dan de onderste cd-speler
hoop dat iemand even z' n mening kan geven greatZ
What do you think about dj cd speler ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Mischien waar voor zijn geld maar ik zou toch als k jou was doorspaaren voor een iets wat bekender model.. een van de OEMS (dit product is mischien een OEM weet k neit zeker) die al een reputatie hebben (denk aan de reloops, American Audios) of toch nog wat langer doorspaaren voor een Pioneer of een denon. Greetz
(belangrijk te onthouden dat hij mischien goedkoop is maar maybe gaat ie niet lang mee en/of doet ie niet wat je wil)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.