Bedankt voor jullie positieve reacties tot nu toe
@ simsoft: die stroboscopen daar heb ik niet zo veel last van omdat ik geen foto-epilepsie heb, ik heb een andere vorm van epilepsie maar welke weet ik niet. Maar ik ben gelukkig wel in staat om naar evenementen als Tiesto in Concert of Qlimax te gaan , en voor degene die het willen weten, ik kom daar met medicijnen en al binnen
.
@ Jasper777: ik ben al een paar jaar bezig met DJ'en, heb het lange tijd thuis met Virtual DJ gedaan en ben daarna overgestapt op apparatuur, en op feestjes draaien is er nog niet van gekomen, maar is wel iets wat ik heel graag zou willen dus et wordt tijd dat ik iets ga ondernemen denk ik zo.
@ Lightzone: mijn handicap houdt vooral in dat ik alleen maar alle vingers van mijn hand tegelijk kan bewegen, is natuurlijk beetje lastig met rotary knoppen op mijn mengpaneel maar dat is gewoon kwestie van veel oefenen.
en verder ben ik ook niet in staat om mijn pols te draaien zonder hulp van mijn rechter hand en kan ik met links geen zware dingen vasthouden.
@ Robins: zo denk ik er dus ook over, gewoon doen waar je zin in hebt en wat je leuk vind, en af en toe de grens opzoeken kan ook geen kwaad vind ik.
En ik heb uiteraard ook respect voor jouw dat je wilt gaan dj'en
voorlopig nog even niet, ik heb nog een USB naar MIDI interface en MIDI kabel nodig maar ben binnenkort jarig dus dat zijn leuke cadeautjes denk ik zo
ey welkom bij djr, maar pas op, het is erg verslavend :P
wat voor muziek draai je?