Ik ben bezig een cms te schrijven op basis van tinymce, en nu wil ik de bestaande pagina's van de website weergeven in een dynamic dropdown list en via een edit button in tinymce laden om de pagina te bewerken.
De dynamic dropdown list heb ik al voor elkaar, alleen heeft iemand een idee hoe ik de geselecteerde pagina vervolgens in tinymce kan laden?
alvast bedankt voor de moeite
mvg Emile
What do you think about dynamisch dropdown list in tinymce ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik heb een soortgelijk iets geschreven voor TinyMCE. Moet je even bij tinymce zoeken op "Keyword" plugin.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.