Poster: Sunrise8
nou eens luisteren :D
EDIT:
In het begin erg weinig accapella. maar dat komt door de nummers.
verder lekker gemixt
niet onprettig om naar te luisteren
en ik vind de nummers veel op elkaar lijken.. en nou zullen mensen zeggen 'ja das altijd met hardstyle'.. NEE absoluut niet.. showtek & headhunterz maken allebei totaal andere hardstyle. vind ik dan.
maja toch leuke mix
Poster: Kevinova
Vind je het gek, in de Hardstyle heb je ook weer verschillende sub-catergory-en en natuurlijk hebben de meeste Producers hun eigen sound, kijk naar Noisecontrollers, Headhunterz, Showtek, Zany ieder zn eigen draai in de Hardstyle. Mix ga k morge ff luisterenklinkt aardig zoals de tracklist voordoet wel jammer al van de "Jump" acapella's...
Poster: Sunrise8 nou eens luisteren ![]() EDIT: In het begin erg weinig accapella. maar dat komt door de nummers. verder lekker gemixt ![]() niet onprettig om naar te luisteren ![]() en ik vind de nummers veel op elkaar lijken.. en nou zullen mensen zeggen 'ja das altijd met hardstyle'.. NEE absoluut niet.. showtek & headhunterz maken allebei totaal andere hardstyle. vind ik dan. maja toch leuke mix |
check
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.