ik ben van plan dit dingetje gaan kopen is het wat voor mij (de beginnende dj die zeker scratch nodig heeft)heeft neit echt een naam staat op de site als mc crypt topload cdj op www.conrad.nl dan naar light and sound en dan naar cd-speler en dan de eerste pagina en dan de onderste cd-speler
hoop dat iemand even z' n mening kan geven reatZ
Mod edit by Lead on 21-05-2005 17:39 (2%) [MOD Edit] Title
What do you think about Mc Crypt Topload CDJ ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Voor kwaliteit zou je een ander merk moeten nemen, maar ik denk dat je ten alle tijden meer geld gaat uitgeven. Iets als Stanton of Numark zou al wat verbetering zijn en ik denk niet dat het mega veel in prijs zal schelen..
ja maar ik begin klein later wil ik ook de pioneer cdj 800 of 1000 of 2000 aanschaffen en ik wil ooki eigenlijk kijken of ik dat ding kan testen dus als het nix is dat ik het terug kan sturen
weet ik maar die heeft geen scratch funcie en die heb ik we nodig
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.