Djm 800 aanschaffen of verder werken met djm 400 en efx 1000 aanschaffen. Mijn stijl van effecten gebruiken is ongeveer lijk die van "dave clarke".
INFO: ik draai met 2kanalen (toekomst gezien, zal er wel nog een draaier bijkomen)
bedankt voor de helper
User edit by strijkplank on 17-03-2008 @ 21:00:10 (42%)
What do you think about dj gear ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Heb je TT's en CD-spelers? Hoeveel spelers heb je, er mag wel wat meer informatie bij, Maar ik zou voor de DJM-800 gaan want daar schakel je later denk ik toch op over en als je de DJM-800 hebt heb je de EFX-1000 helemaal niet zo hard meer nodig
En is de efx een nuttig instrument, of meer geen echte gadget voor als je geld over hebt?
This is an old Topic
No new postings for 6.401 days. Post CommentThat would be 213.4 months or a whopping 17.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.