Weinig verschil eigenlijk maar 1 ding:
De CDJ-400 heeft meeste functies,
De CDJ-800 het meest gebruiksgemak,
Meer verschil is er opzich niet
Poster: DJ-Xtremer
Ik vind persoonlijk de CDJ-800 (MK2) een stuk makkelijker werken. Hij is ook een stuk groter dan de 400 en heeft een grotere platter. Hij heeft misschien geen effecten en een USB aansluiting maar als ik zou moeten kiezen zou ik voor de CDJ-800 MK2's gaan.
Poster: justjustin
Vind idd de usb aansluiting wel een optie voor de toekomst....
Maar cdj800 is misschien ook een betere leermeester voor de cdj1000 tegen die tijd een mk4 ofzow..
Poster: MissSalem
De overstap blijft maar miniem. Het is en blijft Pioneer. De manier van werken zou dus grosso modo hetzelfde moeten zijn.
Ikzelf ben overtuigd voor de CDJ-400 gegaan na vergelijking met de CDJ-800. Ik vond ronduit dat de 400 mij meer te bieden had. Meer functies, betere looks, compacter... Minder geld zelfs.
Poster: bastianhecker
ik heb nog nooit met de cdj400 gedraaid maa rik kan wel reageren op donbasco misschien dat je daar wat aan hebt!
Kortom ik zou in jou geval, als je het geld hebt en kunt missen voor de cdj800mk2 gaan. Zijn top spelers en geloof me je vind, als je ze hebt, het wel fijn om zoon grote jogwheel (hele speler eigenlijk) te hebben en daarbij ook een schermpje IN de jog. Verder lijkt hij natuurlijk ook erg op de CDJ1000 serie. Ik hoop dat je wat aan mijn mening hebt.
Poster: DJ-Xtremer
Of je spaart door voor de CDJ-1000 MK3! Ben er zelf ook voor aan het sparen, maar als je echt zegt ik ga liever voor de 800 of 400 moet je het zelf weten natuurlijk. Als je z.g.a.n CDJ-800
MK2's zoekt, ik heb nog een set staan voor je. Voor meer info moet je maar een PM sturen
Poster: Tizio
Dé hamvraag is of je met USB hardeschijven, pc wilt werken. Zo ja, neem de 400, als je het toch alleen bij cd's houdt neem de 800.
Ik heb zelf een 400 (2e komt er snel aan) en het is gewoon een prima apparaat, niks mis mee. Doet alles prima, en de effecten zijn ook wel goed (vooral de o-zo bekende roll). Vind je effecten belangrijk, en heb je ze al op je mixer zitten? Dat zijn toch echt even een paar belangrijke dingen..
Poster: DiscJunkie2
Voor thuis gebruik inderdaad gewoon voor de Cdj 400 of 800 gaan. Door sparen voor de CDJ 1000 terwijl je veel eerder 2x een Cdj 400 of 800 neer kan zetten lijkt mij zinloos voor thuisgebruik.
Heb nu thuis zelf de CDJ 400, en ben daar zeer tevreden over. Heb ervaring met de CDJ 1000 die een kameraad van mij thuis heeft staan.
De CDJ 800 heb ik echter nooit gebruikt.
Maar waarom voor deze gaan? Zoals de meeste hier aangeven, lijkt de CDJ 400 mij prima voor jou thuis als setje
Poster: MoXeGy
nee, de cdj 400 heeft een kleinere jog en voelt ook iets anders aan.
Poster: sanderk
ik zou voor de 800mk2 gaan
vind de cdj 400 zo klein
succes
Poster: MoXeGy
als je het geld heb zou ik voor de 1000 gaan, lekker je joghwheel instellen, hot cue's yummie
Poster: justjustin
Zegt ie met een Denon DN-S1000 op zijn plaatjehgahaha
Grapje je had een update bij je booth he met cdj800's