Ik bied hierbij mijn Numark iCDX's aan, omdat ik overstap naar de CDJ-800 (aangezien ik drive-in wil gaan doen). De spelers zijn in absolute nieuwstaat, geen krasje of andere beschadiging te bekennen. Op 1 zit nog een jaar garantie, op de ander nog 2 jaar! Zelfs op de dozen zit geen beschadiging.
Numark iCDX:
Tabletop CD/MP3/Data DVD speler met USB
De iCDX is niet alleen een compacte CD/MP3 speler maar ook een machine om vanaf een extern opslag medium zoals een IPOD, MP3speler, USB stick enz... muziek te spelen en te manipuleren.
De Numark iCDX is voorzien van:
Aanraak gevoelig joghwheel voor real time scratch Groot LCD display voor duidelijke track informatie + en - 100% keycontrol Automatische BPM counter DSP effecten, Phaser, Filter, Flanger, Echo Hot starts Seamless loops Anti shock Scratch Sampling
Kortom, een hele geschikte CD-speler dus voor thuis, voor zowel de beginner als de professionelere DJ.
Bellen kan elke werkdag na 4 uur, vrijdag tot 5 uur en in het weekend de hele dag. Mailen kan natuurlijk altijd. Testen is ook mogelijk!
Afbeeldingen op aanvraag!
User edit by Xitrate on 16-03-2008 @ 22:17:19 (1%)
What do you think about [TK]2x Numark iCDX inc garanties en dozen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Sorry vergeten erbij te vermelden. Ik heb ze gekocht voor in totaal 1200 euro. De prijs ligt dus zo rond de 800 voor 2. Vind ik wel redelijk, aangezien ze allebei nog garantie hebben en er echt geen krasje of wat voor beschadiging dan ook aan/in zit.
User edit by Xitrate on 19-03-2008 @ 09:14:50 (70%)
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.