81 x 169 x 309 -----> tweak
Poster: Tijnie
ik betwijfel of er een flightcase is voor een tweakalizer
Poster: DJthomazzz
Hoi ik heb een vraag! ik ga een Behringer BCD3000 en een Behringer DFX69 TWEAKALIZER kopen. Ik ben nu bezig met matriaal kopen voor een flightcase maar ik heb geen maten....wie heeft ze voor me
DJ Thomazzz
Poster: beerbo
zelf houd ik niet zo van al dat wit.
nee grapje, volgensmij heb je een foutje gemaakt. we zien namelijk helemaal niets.
na iets van 5 minuten zag ik hem ineens :P
Poster: DJthomazzz
ik heb geen maten....wie heeft ze voor me
DJ Thomazzz
Hahah!
Maar ik zou wel de case zo maken dan je laptop redelijk schuin staat, anders moet je te ver met je arm over je Behringers heen..
Poster: TizioHahah!
Maar ik zou wel de case zo maken dan je laptop redelijk schuin staat, anders moet je te ver met je arm over je Behringers heen..
Poster: beerbo
nou, dat licht eraan, hoeveel gb's de harde schijf heeft.
je kan natuurlijk ook gewoon een enorme harde schijf voor je laptop kopen, dat scheelt je weer wat ruimte in je flightcase
Poster: beerbona iets van 5 minuten zag ik hem ineens :P
Die muis zou ik niet in m'n case inbouwen hoor, zoals je dat nu zegt.. Tenzij je die extra ruimte ernaast nog wil gebruiken voor dingen, anders maak je je case onnodig groter en op het gebied waar jij je muis wil gebruiken staat dan al je case..
Als je toch je muis erin wil hebben zou ik gaan voor iets van een deksel voor op het vak voor je muis, waar je dan op gelijke hoogte met de rest van je gear kan muizen..
plannen aangepast...muis gedeelt ga ik anders doen.......dump binnekort een niew plan :D