Poster: Max-E
ik heb de plaat te vaak gehoord, de ene zegt dat t Rob Gee & Repete is, de andere alleen Rob Gee.. maar t komt er op neer dat t in ieder geval van Rob Gee is lijkt me..
het nummer wat ik zoek noem de artiest dan maar ff Rob Gee - Mutherfucking Mindcontroller, je hoort m wel vaker, iedere early rave/oldschool hardcore fan heeft de vocal Mutherfucking mindcontroller wel gehoord, maar de track zelf die ben ik nog nooit tegengekomen(behalve op een MoH CD volgens mij 3, stond n megamix..)
Poster: Max-EMaar ik weet zeker dat t niet de Mental Lownoise track is, aangezien ik naar een OLDSCHOOL track opzoek ben en geen Happy Hardcore(of een of andere soort comm. soort muziek:D)Sorry, u heeft gelijkff voor de link = Rob Gee, Repete & MC Romeo - Riot in N.Y. (Mental Lownoise remix 2)
ja, ik wist wel dat er mindere tracks waren(zoals speedcity..) maar ik vind de muziek niet erg, t zijn de enige nummers die ik nog wel goed vind klinken uit allee happy hardcore nummers(dan bedoel ik vanaf 95 ofso, toen the bird uitkwam en wonderfull days)