FL Studio kraakt...
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MissSalem    posted on 14-03-2008 09:05
Ik weet niet of er al een topic over gemaakt is, maar ik heb alleszinds niets gevonden met SEARCH.

Ik maak gebruik van FL Studio. Deze keer heb ik een clarinet ingeschakeld en ik merk dat het instrument begint te kraken, zeker in combinatie met andere instrumenten.

Vaak al gezocht op internet, maar niets echt bruikbaar of verstaanbaar gevonden. Hoe vermijd ik dat kraken?

What do you think about FL Studio kraakt... ??

Vote :   

Lawrenz    posted on 14-03-2008 10:23
Je moet je buffer in de Audio Setup wat hoger zetten. Hierdoor kan er vertraging ontstaan tussen dB meters en het geluid, maar het gekraak gaat weg Winking my eye
MissSalem    posted on 14-03-2008 10:50
Poster: Lawrenz
Je moet je buffer in de Audio Setup wat hoger zetten. Hierdoor kan er vertraging ontstaan tussen dB meters en het geluid, maar het gekraak gaat weg Winking my eye

Ik heb het een behoorlijk stuk hoger gezet en nu hoor ik geen gekraak meer. Happy, laughing Super!

Bedankt.

Weet er iemand ook toevallig hoe je een song of pattern kan laten doorspelen, ook al staat het scherm niet meer op FL Studio? Ik doe meestal 36 dingen tegelijkertijd op de computer. Daarvoor moet ik regelmatig eens van schermpje wisselen en als FL speelt, merk ik dat het ophoudt van het moment dat ik wissel van schermen.

Vroeger was dat niet, maar sinds ik een nieuwere versie heb wel. Hoe los ik dat op?

This is an old Topic

No new postings for 6.382 days.
 Post CommentThat would be 212.7 months
or a whopping 17.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

134 Users online: 98 Guests (36 Unknown)
Pages generated today : 9.558
Most visitors online this month : 350
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.091.731