Poster: Renzis
Kwam em tegen op Station amersfoort
Is niet zo'n groot geheim.
Lead heeft nog al op Ghost town gedraaid.
Dat hij er opnieuw moest draaien, had hij toch al een paar weken / maanden @ zijn agenda staan hier op DJR.
Poster: jannickv
mijn eerste mixtape is aan het uploaden!
Poster: beerbo
wij hebben nu een hele lekkere (echt lekker) stagere voor geschiedenis die ons de rest van het jaar les gaat geven.
een keer zei ze: als je een beurt wil moet je je hand opsteken! en alle jongens staken gelijk allemaal hun hand op :P
sorry je hebt gelijk :P
ik heb het veranderd
Poster: bastianhecker
@roos: zowiezo dope je lerares is dj:P!
Poster: Roos
Vinden de kindjes ook wel. We hebben regelmatig schooltheater (mogen ze optreden voor de school) en de vorige keer had ik muziek voor een dancebattle gemaakt. Jump versus dance (hardstyle nummer gemixed met een trancenummer). haha Geweldig!
Poster: Flexii
haha supercool:D, wij hebben op school een economie leraar die is ook dj (soort van), maar ik vind hem maar een nerdje
Poster: DNR
ik heb vndaag nieuwe lerares gekregen die ook dj is
Poster: ccc
Ik wordt compleet gek. Heb nu al 500 honderd nummers geluisterd. En ik vind gewoon het nummer niet wat ik zoek. :P
Wat is op dit moment echt een hit(die ik dus niet ken:P) in clubs en discotheken.
Hmm lijkt er toch niet op wat ik eerder zei:P
Volgens heb ik em gevonden.
05) Natural Born Grooves - Candy On The Dancefloor (Radio Mix)
05) Natural Born Grooves - Candy On The Dancefloor (Lick That Candy Remake)
het melodietje wat ik bedoelde begint op 01:26.
Maar volgens mij heb ik toch nog een iets andere versie gehoord.
Zo dat was dan na ongeveer zo'n 670 nummers gedownload te hebben en snel beluisterd te hebben.
Klik hier dit bedoel ik. Komt het ook in een ander nummer voor? soort gelijk melodietje.
Poster: Dj_FantasyIs niet zo'n groot geheim.
Lead heeft nog al op Ghost town gedraaid.
Dat hij er opnieuw moest draaien, had hij toch al een paar weken / maanden @ zijn agenda staan hier op DJR.
Hmm lijkt er toch niet op wat ik eerder zei:P
Volgens heb ik em gevonden.
05) Natural Born Grooves - Candy On The Dancefloor (Radio Mix)
05) Natural Born Grooves - Candy On The Dancefloor (Lick That Candy Remake)
het melodietje wat ik bedoelde begint op 01:26.
Maar volgens mij heb ik toch nog een iets andere versie gehoord.
Klik hier dit bedoel ik. Komt het ook in een ander nummer voor? soort gelijk melodietje.
Poster: Adrien1989
Terug van mn werk. Echt gaar, kom net een man tegen die de weg vraagt naar de supermarkt, whewhe, die is al lang dicht:P