Poster: beerbo
jah ik kan ook wel wat vrije tijd gebruiken :P
tot nu toe iedere week vanaf januari 3 pwken gehad, en dan geven die stomme leraren ook nog eens SO's op en bergen huiswerk :'(
maar examens zijn wel zwaarder
wat voor werk doe jij dan?
Poster: Maartenb
School/Studie-tijd is toch heerlijk, veel vrijheid, subsidie van alle kanten... Wat wil je nog meer
Poster: Maartenb
School/Studie-tijd is toch heerlijk, veel vrijheid, subsidie van alle kanten... Wat wil je nog meer
Toevallig vandaag een functioneringsgesprek gehad over dat waar ik nu mee bezig ben niet mee door ga! Ik moet mijn vrije tijd plannen i.p.v. mijn werk . Vanaf januari niet onder de 50u/w gewerkt. En als ik nou overwerk betaald kreeg, maar nee
. Dus wat mij betreft geef mij maar de lerarenopleiding: ik deed geen zak aan school en genoeg vrije tijd! Alleen de stage was ff hard werken (dacht ik toen). Zucht die goede oude tijd! (al moet ik toegeven dat werken wel leuker is dan de opleiding!)
Ach ben er nog lang niet mee klaar... begin dit jaar pas met opleiding Theatertechniek in friesland. Ben nu 22 dus tegen de tijd dat ik klaar ben kom ik bejaard de arbeidsmarkt op :P
Maar heb er wel dik zin in... al dat nietsgedoe en duimendraaierij word ik zat van! Werk wel, maar is niet zoveel te doen!
Poster: ccc
Tijdens het stappen afgelopen 2 weken hebben ze een aantal keer een ontzettend goed nummer gedraait. Beetje dance / house achtig.
Staat niet in de top 40. Iemand enig idee naar welke hitlijsten ik moet zoeken? Ik luister die gernes namelijk nooit vandaar.
Poster: ccc
Tijdens het stappen afgelopen 2 weken hebben ze een aantal keer een ontzettend goed nummer gedraait. Beetje dance / house achtig.
Staat niet in de top 40. Iemand enig idee naar welke hitlijsten ik moet zoeken? Ik luister die gernes namelijk nooit vandaar.
Poster: Bastian
Beetej dezelfde vraag als, ik heb gister een hele mooie auto in de stad gezien (zilver kleurig en ging best hard!) :P
owja en roos, wat voor lerarenopleiding doe/ga je doen?
kom dan maar fijn bij mij op school stage lopen :P
Poster: Roos
Als je goed gelezen had stond er dat ik allang werk, ik heb groep 5 (8,9 jaar) de lieverds!
Poster: Roos
Als je goed gelezen had stond er dat ik allang werk, ik heb groep 5 (8,9 jaar) de lieverds!
zo! eindelijk klaar met grieks
ik doe 2 gymnasium
dan ben je iedere dag minimaal 3 uur (behalve de supermakkelijklerende kinderen) aan je huiswerk bezig en heb je dus bijna geen vrije tijd meer
zo heb ik dus vandaag aan mijn nummertje gewerkt na school. en zie het resultaat, ik ben pas op 10 uur klaar met huiswerk en dan ga ik morgen nog 2 onvoldoendes scoren
owja en roos, wat voor lerarenopleiding doe/ga je doen?
kom dan maar fijn bij mij op school stage lopen :P
Er zijn wel meer mensen van Stedelijk Gymnasium Nijmegen :D namelijk yogum en bramvercammen.