Poster: Bastian
Heeft iemand ook toevallig de bijlage van het FD gelezen?
Staat een heel artikel in over Armin van Buuren, staan leuke dingen tussen.
Poster: Ferrox
PS3 in tha house :D
Wat een megavet ding is dat zeg :O
haha, als een gek GTA4 pre-orderen jij!
Poster: Dj_Fantasy
Wonderful day 2.08 (Showtek RMX) - Charly Lownoise & Mental Theo
Zaterdag 19 april 2008
00:15 - 04:15
Genre: Muziek
Omroep: BNNMegaconcert van de nummer 1 DJ van de wereld, Amin van Buuren. Het is alweer de derde editie van Armin Only. Tijdens het spectaculaire concert laat Armin zien wat hij muzikaal en mixtechnisch allemaal in huis heeft. Daarnaast maken een aantal gastmuzikanten hun opwachting op het podium. Van student rechten tot super-DJ. Een Amerikaans sprookje? Nee hoor, het is het verhaal van de Nederlandse Armin van Buuren. Aan populariteit heeft Van Buuren geen gebrek. De Nederlandse super-DJ heeft miljoenen fans over de hele wereld en bracht al een aantal succesvolle albums en dvd's uit. Presentatie: Curt Fortin.
Kijken dus!:D
Poster: Dj_Fantasy
DOE JE DUS NIET!!!
GT 5 Pro kopen!!
Ook al is het een voorproefje, het is echt VET op PS3
@ Ferrox , heb je dan ook een soundsystem & HD-TV ofzo??
Poster: Ferrox
Ik hewb de gt5 pro-pack gekocht. En GTA ga ik niet pre-orderen, maar kopen zodra hij beschikbaar is.
Ik heb een HD TV ja, kijk maar op mijn booth topic, stukje verder staan de foto's
Poster: Sunrise8
he jammer nou. dan sta ik lekker te beuqen in de amsterdam rai op IN Qontrol :P. neem je het voor me op bastianhecker ?: :D
Poster: DJADMIN
@ Illusion...
goeie naam ! klinkt mooi, beetje excotisch, geheim...
Poster: bastianhecker
wil het best voor je opnemen hoor:D! moet je het wel hier komen kijken dan:P kun je meteen ff je djm800 en cdj800mk2 meenemen:D!haha
Poster: Illusion
Jah mijn nieuwe Dj Nickname is bijna definitief...
Ik ben van plan om me Kratoz te gaan noemen.
Dit stamt af van Cratos, in de Griekse Mythologie is dit een Titaan. Cratos betekend Kracht, in het engels Strength.
Ik heb het omgevormdt tot Kratoz
Iemand persoonlijke meningen?
Echt een typische hardstyle naam:P