Poster: Illusion
Er zijn niet veel menzen die namen vertalen, vooral niet in de hardstyle scene. In elk land zit wel een Illusion, deze naam is unieker, en past meer bij mij.
Poster: Bastian
Wat me trouwens tegenwoordig opvalt en waar ik echt niet tegen kan.
Met die online releases heb je vaak een release maar dan komen er pas later de remixes bij of dan word pas net wat later die ene track/remix van de e.p. released echt zo irritant he denk je net alles op 1 cdtje te hebben en dan komt er weer eentje bij:P Gelukkig heb ik dit niet vaak maar ik erger me er wel aan.
Poster: MoXeGy
mm nee, dan vind ik illusion beter. vertaal Identifier maar
Zo ie zo vind ik zo'n woorden niet echt een naam, maar dat ben ik
Poster: Renzis
Owhjah:P
Ik heb van Laidback luke - Be Nou wel 14 cd'tje in mn map zitten. Elke keer weer een andere edit of remix. Het zelfde met me nikes on
@ Illusion (soon to be The Identifier)
Hoe heb je je plaatje eigenlijk gemaakt? Ik wil deze plaat eigenlijk ook laten draaien...
@renzis, dat is nou inderdaad het leuke aan dit vak. Creeer het onverwachte...
Dat vind ik absoluut een van de leukste en uitdagenste dingen aan mixen... Het live-mash uppen.
Poster: Lawrenz
Ik zeker ook, en ik probeer echt altijd de vetste truckjes erbij te doen met loops/hotcue's etc. Meestal lukt dat nog goed ook :D
Dat vind ik absoluut een van de leukste en uitdagenste dingen aan mixen... Het live-mash uppen.
Gewoon echt alles door elkaar MIXEN. nummers achter elkaar spelen is ook gewoon voor een mooie overgang zorgen. echt mixen is gewoon alles door elkaar kunnen flikkeren en zorgen dat het goed en muziektechnisch verantwoord mooi klinkt
Poster: Ywe@ Illusion (soon to be The Identifier)
Hoe heb je je plaatje eigenlijk gemaakt? Ik wil deze plaat eigenlijk ook laten draaien...
Poster: Adrien1989
Echt ik word echt moe van mijn computer. Krijg ik dat ding vandaag weer terug van de winkel, was zaterdag daarheen gegaan voor reperatie. Ik zit net als mijn programma's te installeren. Zet Final Scratch erop en impoteer wat in collectie denk ga ik eindelijk weer eens draaien met mn cdj's naar paar dagen alleen maar vinyl. En heeft ie net de collectie geanalyseert, slaat ie weer vast, zelfde probleem als eerst. Nu kan die kut computer alweer voor de 6e x ofzo terug naar de winkel met hetzelfde probleem. Word je toch helemaal tokie jokie van
. Stelletje prutsers.
Echt ik word echt moe van mijn computer. Krijg ik dat ding vandaag weer terug van de winkel, was zaterdag daarheen gegaan voor reperatie. Ik zit net als mijn programma's te installeren. Zet Final Scratch erop en impoteer wat in collectie denk ga ik eindelijk weer eens draaien met mn cdj's naar paar dagen alleen maar vinyl. En heeft ie net de collectie geanalyseert, slaat ie weer vast, zelfde probleem als eerst. Nu kan die kut computer alweer voor de 6e x ofzo terug naar de winkel met hetzelfde probleem. Word je toch helemaal tokie jokie van
. Stelletje prutsers.
Echt ik word echt moe van mijn computer.
Poster: beerbo
ghegheghe..:P
mijn broertje en ik zijn een oude flipperkast aan het mollen
Poster: Wout-r
Ik ook! Maar gelukkig vorige week een nieuwe besteld! :D Quad core, 4gb werkgeheugen
Nu nog wachten dat ie klaar is, maar duurt wss niet zo lang meer
Ik ga geen nieuwe bestellen, die prutsers moeten het gewoon maken. Valt toch onder garantie.
Poster: MissSalem
Kan je niet proberen wat Ferrox zegt? Het is waar dat als het na zo'n 6-tal keer nog altijd niet in orde is, dat je je mag kwaadmaken.