Poster: MoXeGy
die kunnen aardig warm worde ja, maar gelukkig valt het mee.
Ik heb wel wat dommere foute gemaakt met hete dingen :P
Poster: NielsR
Is er niemand die nu op dit moment ook nog aan het leren is? ik voel me zo eenzaam hahah
Ok ik geef het nu op, de wekker staat hier al om 6 uur om terug verder te leren wat is het leven van een student toch zwaar hahhah
Poster: Flexii
als je om 4 uur nog wakker bent kun je beter doorleren dan 2 uur te gaan slapen en dan om 6 uur weer verder te gaan,, en ja ik spreek uit ervaring:P
Poster: Flexii
als je om 4 uur nog wakker bent kun je beter doorleren dan 2 uur te gaan slapen en dan om 6 uur weer verder te gaan,, en ja ik spreek uit ervaring:P
Ik was zo moe dat ik gwn niet meer kon en ik heb juist mijn examen gehad en ik had dus niet zoveel moeten leren kutzooi twas echt redelijk easy
Poster: MissSalem
Het is ook beter om op voorhand te leren en te maken dat je de dag voor een belangrijke test/examen/... genoeg slaap hebt. :p Spreekt uit ervaring.
Maar er zijn mensen die beter en liever op het laatste moment leren. Ik hou dat niet vol, dus leer ik de boel op voorhand.
Poster: bastianhecker
ik stel het altijd uit tot het aller maar dan ook het aller laatste moment:P!
Poster: beerbo
was het eigenlijk wel van plan :P
dan maar een nutteloze....
kijk eens wat ik net vond op het internet
dit heeft niets meer te maken met djen :P
500 POSTS!!!!!!!!!!!!!!!!....dit heb ik echt te snel behaald :P
Poster: bastianheckerik heb voor mn vorige examen week helemaal niets geleerd :o geen aanrader voor je punten trouwens.
ik stel het altijd uit tot het aller maar dan ook het aller laatste moment:P!
The Identifier is veeeeeel nicer dan Dj Illusion
Past totaal in de Hardstyle scene.
Poster: Illusion
Goeie S'Avonds mensen!
Ik zit laatste tijd een beetje te denken van... hmmm Illusion.. is niet echt een goede dj naam.. Beetje amateuristisch, en klinkt niet gaaf... Ben een beetje aan het brainstormen, en wat dachten jullie van.?
the Identifier
Was gewoon een ideetje.
Poster: MoXeGy
mm nee, dan vind ik illusion beter. vertaal Identifier maar
Zo ie zo vind ik zo'n woorden niet echt een naam, maar dat ben ik