Poster: Ywe
Mooie shit zo.... miss als ik staatsloterij win dat ik dat ga kopen just for the eyes...
Poster: Lawrenz
Zo duur wordt dat pakket nietwaarschijnlijk iets van € 250, dus dit wordt een mooie vervanging voor m'n huidige doe-het-zelf timecode systeem :D
Poster: Xitrate
Ja dan heb je nog alleen het timecode systeem, dan nog een laptop, 2 tt's, een mixer en headphones :P
Poster: Xitrate
Ja dan heb je nog alleen het timecode systeem, dan nog een laptop, 2 tt's, een mixer en headphones :P
Poster: bastianhecker
wel mooi ja, nu alleen nog witte flightcases voor on the road en witte cd map zelf wit aangekleed en je kunt je eigen sensation white houden!:P
Poster: Bastian
Nou mensen mijn dag kan ff niet meer stuk:D
Eerst een heerlijke weertje en nu dit..
Kreeg net plotseling van Jorrit een leuke melding op msn en kreeg direct erna een mail van Roog.
Dus jullie weten waar ik binnekort tijdens het draaien aan te herkennen ben hehe
Poster: Renzis
@jannickv: wat wil je precies weten dan??
Poster: NielsR
Beatport geeft weer 10 gratis nummertjes weg, deze keer promos voor time warp dus het zijn allemaal techno tracks maja gratis is nogaltijd gratis hahah ===> link
Poster: Adrien1989
Ja dat zelfs ook. Op 1'tje na paste het allemaal wel in elkaar, dus die ene heb ik gewoon weg gelaten. 2 waren van hetzelfde label. Uiteindelijk had ik een leuk tech-house achtig mixje. Gelukkig zijn van de ong 200 vinyls er maar 6 geel:P.
Poster: MoXeGy
slaapze, vraag me wel af hoe je de schade bent opgelope? :P