De Late Leeuw, chat corner (Deel 12) (34/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Dj_Fantasy    posted on 13-03-2008 21:46

Na de nieuwe 1000 post van deel 11.
Nu deel 12!

And Let There Be Nonsens!

Terugblik :

Deel 1

Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10

Deel 11

dj2dj.nl
User edit by Dj_Fantasy on 15-03-2008 @ 13:44:42 (100%)

What do you think about De Late Leeuw, chat corner (Deel 12) ??

Vote :   

Nandi    posted on 07-04-2008 21:22
wat doet dat faderstart :s
Flexii    posted on 07-04-2008 21:27
Poster: Nandi

je verbind je beide cdspelers ermee en al dan de track afloopt op de ene cdspeler start automatisch de huidige track op de tweede cd spelerWinking my eye
jannickv    posted on 07-04-2008 21:31

wat google al niet oplevert
Nandi    posted on 07-04-2008 21:34
lol , zone nutteloze functie toch ? Happy, laughing
Flexii    posted on 07-04-2008 21:57
lol , zone nutteloze functie toch ? Happy, laughing

precies vind ik ookWinking my eye
Berbo    posted on 07-04-2008 22:47
Poster: Flexii
precies vind ik ookWinking my eye

idd, maar is wel handig voor als je van die opa-en-oma-feestjes hebt.
dan ga je toch niet beatmatchen, dus kan je ze dan ''naadloos'' in elkaar laten overlopen.
niet dat ik van dat soort feestjes heb, maar als de functie op mijn speler zit wil ik wel dat het werkt Winking my eye
Flexii    posted on 07-04-2008 22:51
Poster: beerbo

idd, maar is wel handig voor als je van die opa-en-oma-feestjes hebt.
dan ga je toch niet beatmatchen, dus kan je ze dan ''naadloos'' in elkaar laten overlopen.
niet dat ik van dat soort feestjes heb, maar als de functie op mijn speler zit wil ik wel dat het werkt Winking my eye

oke met je laatste argument geef ik je 100% gelijk, maar wat je als eerste zegt vind ik wel echt het toppunt van luiheid:P,, neat beatmatchen kun je nog altijd zelf de overgangen doen, zwaar werk ook zo'n play button induwen:P
Berbo    posted on 07-04-2008 23:19
Poster: Flexii

oke met je laatste argument geef ik je 100% gelijk, maar wat je als eerste zegt vind ik wel echt het toppunt van luiheid:P,, neat beatmatchen kun je nog altijd zelf de overgangen doen, zwaar werk ook zo'n play button induwen:P

tsja... maar toch lijkt het me handig (voor opa en omafeestjes) omdat je nummer pas begint als je hem kan horen, dus fade je het ene nummer uit en het nieuwe nummer in. zo krijg je toch een ''mooie'' (wat je mooi vind) overgang Winking my eye
maar idd, je kan ook gewoon de playknop indrukken :P
Ywe    posted on 08-04-2008 00:07
toch handig als je op je opa en omafeestje staat, je net even naar de bar loopt voor een drankje en daarbij het onwijs lekker meisje van verderop... En omdat je zo druk met haar bezig bent niet de tijd hebt om op het play knopje kan drukken.

Alhoewel ik dan meestal mn neefje zal inschakelen.. een kind van 10 kan wel op een knop drukken
MoXeGy    posted on 08-04-2008 07:22
ja maar als je niet op het play knopje kan drukken, dan kan je ook niet eve de fader verplaatsen? Winking my eye
Ywe    posted on 08-04-2008 08:36
Poster: MoXeGy
ja maar als je niet op het play knopje kan drukken, dan kan je ook niet eve de fader verplaatsen? Winking my eye

Maar das zo zwaaaaaaaaaaaaaaaaaar...............
Flexii    posted on 08-04-2008 10:31
tsjonge jonge waar gaat dit nog over, wel of niet een play knop in kunnen duwen of een fader verschuiven:P
DNR    posted on 08-04-2008 10:49
gister avond mooi feestje gehad na school:D

afscheit van leraar.

we hadden een mooie set erstaan:D

cdj1000mk3-djm800-cdj1000mk3

Jammer dat ik geen cd's bij me hadUnhappy toen laptop maar aan mengpaneel gehangen:D werke ook wel. kon alleen nie draaie toen. da was wel jammerUnhappy maar was wel mooi:D

verder hadden we nog wt lampjes meegenomenHappy, laughing 4 movingheads, 2 daarvan wash en 2 spot.

was best geinig feestjeHappy, laughing

altijd makkelijk bij mijn opleiding. het grootste deel van de apparatuur is aanwezig:D
cross-over    posted on 08-04-2008 10:58
wel een cdj's en geen cd's Cry

welke opleiding doe jij dan, apparatuur al aanwezig.
http://soundcloud.com/lau-daniels
DNR    posted on 08-04-2008 11:05
ik doe podium en evenementen techniek... alleen de djset werd gehuurd.

maar het was eerste de bedoeling dat alleeen de lerares ging draaien maar later mochten wij ook.

ik had hp en macbook bij me en niemand had lege cdtjes bij zich. dus toen maar laptop aan ander mengpaneel gehangen. ging wel goed. ik had het 2e mengpaneel dus kon mooi alles overnemen:P
Flexii    posted on 08-04-2008 11:28
Poster: DNR
gister avond mooi feestje gehad na school:D

afscheit van leraar.

we hadden een mooie set erstaan:D

cdj1000mk3-djm800-cdj1000mk3

Jammer dat ik geen cd's bij me hadUnhappy toen laptop maar aan mengpaneel gehangen:D werke ook wel. kon alleen nie draaie toen. da was wel jammerUnhappy maar was wel mooi:D

verder hadden we nog wt lampjes meegenomenHappy, laughing 4 movingheads, 2 daarvan wash en 2 spot.

was best geinig feestjeHappy, laughing

altijd makkelijk bij mijn opleiding. het grootste deel van de apparatuur is aanwezig:D
  je komt toch altijd op zo'n feest voordat het begint, nou dan was ik toch zeker snel naar huis gereden om mijn cdmap te halen hoor:P
DNR    posted on 08-04-2008 11:32
tja. een deel van de klas ging maar opbouwen, wij moesten de rest afbreken wat er nodig was voor het project. de apparatuur moest er bij ons uit en verder op een ander gebouw in.. dus eigenlijk alleen maar daar mee bezig geweest..

en naar huis gaan om cd's op te halen zou ook ongv 2 uur duren..(door de treinen)

maarja.. t was wel gezellig verder:P
cross-over    posted on 08-04-2008 11:47
Poster: DNR
maarja.. t was wel gezellig verder:P

Ook niet onbelangrijk...Cry
http://soundcloud.com/lau-daniels
bastianhecker    posted on 08-04-2008 15:21
nou mijn mama, had op de kamer van me broer tijdens het schoonmaken uit frustratie zijnboeken ( ook wat snelhechters op de grond gegooid) dus mijn broer helemaal boos en hij flikkerde dus haar krullen ding op de grond paar van die knijpdingen kapot. Dus me moeder helemaal over de rooie en vertellen tegen me broer dat het kapot was en toen zei me broer; Ja die dingen voor school ben ik vet lang mee bezig geweest! Mama; School is toch helemaal niet belangrijk! (me broer is altijd op het nippertje overgegaan en 1 keer blijven zitten, dus me moeder zei het sarcastisch) en toen me broer; JA SINDS WANNEER BEN JIJ BELANGRIJK! nou sorry maar ik hield het niet meer me broertje en ik moesten keihard lachen:P!
Ywe    posted on 08-04-2008 15:30
Ach vroeger had ik ook onozele discussies met mijn  mama....

Maar nu woon ik op mezelf en kan ik 900 watt speakers WÉL vol open gooien!
Flexii    posted on 08-04-2008 16:39
Poster: bastianhecker
nou mijn mama, had op de kamer van me broer tijdens het schoonmaken uit frustratie zijnboeken ( ook wat snelhechters op de grond gegooid) dus mijn broer helemaal boos en hij flikkerde dus haar krullen ding op de grond paar van die knijpdingen kapot. Dus me moeder helemaal over de rooie en vertellen tegen me broer dat het kapot was en toen zei me broer; Ja die dingen voor school ben ik vet lang mee bezig geweest! Mama; School is toch helemaal niet belangrijk! (me broer is altijd op het nippertje overgegaan en 1 keer blijven zitten, dus me moeder zei het sarcastisch) en toen me broer; JA SINDS WANNEER BEN JIJ BELANGRIJK! nou sorry maar ik hield het niet meer me broertje en ik moesten keihard lachen:P!

zoiets komt me zooo bekend voor heCry
Bastian    posted on 08-04-2008 19:34
Nou mensen mijn dag kan ff niet meer stuk:D
Eerst een heerlijke weertje en nu dit..
Kreeg net plotseling van Jorrit een leuke melding op msn en kreeg direct erna een mail van Roog.

Ik wil iedereen bedanken voor de overweldigende respons op onze oproep om onze single "Your Mind is Twisted" te kopen..

We hebben uit de honderden inzendingen de volgende winnaars geloot.. zij zijn de eerste die het gloednieuwe "YMIT" t-shirt ontwerp gaan ontvangen;

- Bastian Schoenmakers
- Roberto Oliviérã da Silva
- Kymora
- Zoraima Wijenberg
- Lauren Schneiders

gefeliciteerd, jullie krijgen het t-shirt thuis gestuurd.

Dus jullie weten waar ik binnekort tijdens het draaien aan te herkennen ben hehe Cry

User edit by Bastian on 08-04-2008 @ 19:34:59 (6%)
bastianhecker    posted on 08-04-2008 19:52
zeker vet man! vind het zelf een heerlijk nummer.
Lawrenz    posted on 08-04-2008 19:59
Mensen, het is vandaag toch 8 april Unhappy wanneer werken ze deze site nou is bij, ik wacht echt op meer informatie over dat pakket :P

edit: en opeens zag ik het licht Cry is natuurlijk niet 8 april, maar april 2008 Cry
User edit by Lawrenz on 08-04-2008 @ 20:00:32 (61%)
Ywe    posted on 08-04-2008 23:14
Mooie shit zo.... miss als ik staatsloterij win dat ik dat ga kopen just for the eyes...

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

262 Users online: 14 Guests (248 Unknown)
Pages generated today : 72.354
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.550.355

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use