Poster: Nandi
wat doet dat faderstart :s
Poster: Nandi
lol , zone nutteloze functie toch ?
Poster: Flexii
precies vind ik ook
Poster: beerbo
idd, maar is wel handig voor als je van die opa-en-oma-feestjes hebt.
dan ga je toch niet beatmatchen, dus kan je ze dan ''naadloos'' in elkaar laten overlopen.
niet dat ik van dat soort feestjes heb, maar als de functie op mijn speler zit wil ik wel dat het werkt
Poster: Flexii
oke met je laatste argument geef ik je 100% gelijk, maar wat je als eerste zegt vind ik wel echt het toppunt van luiheid:P,, neat beatmatchen kun je nog altijd zelf de overgangen doen, zwaar werk ook zo'n play button induwen:P
Poster: MoXeGy
ja maar als je niet op het play knopje kan drukken, dan kan je ook niet eve de fader verplaatsen?
Poster: DNRje komt toch altijd op zo'n feest voordat het begint, nou dan was ik toch zeker snel naar huis gereden om mijn cdmap te halen hoor:P
gister avond mooi feestje gehad na school:D
afscheit van leraar.
we hadden een mooie set erstaan:D
cdj1000mk3-djm800-cdj1000mk3
Jammer dat ik geen cd's bij me hadtoen laptop maar aan mengpaneel gehangen:D werke ook wel. kon alleen nie draaie toen. da was wel jammer
maar was wel mooi:D
verder hadden we nog wt lampjes meegenomen4 movingheads, 2 daarvan wash en 2 spot.
was best geinig feestje
altijd makkelijk bij mijn opleiding. het grootste deel van de apparatuur is aanwezig:D
Poster: DNR
maarja.. t was wel gezellig verder:P
Poster: bastianhecker
nou mijn mama, had op de kamer van me broer tijdens het schoonmaken uit frustratie zijnboeken ( ook wat snelhechters op de grond gegooid) dus mijn broer helemaal boos en hij flikkerde dus haar krullen ding op de grond paar van die knijpdingen kapot. Dus me moeder helemaal over de rooie en vertellen tegen me broer dat het kapot was en toen zei me broer; Ja die dingen voor school ben ik vet lang mee bezig geweest! Mama; School is toch helemaal niet belangrijk! (me broer is altijd op het nippertje overgegaan en 1 keer blijven zitten, dus me moeder zei het sarcastisch) en toen me broer; JA SINDS WANNEER BEN JIJ BELANGRIJK! nou sorry maar ik hield het niet meer me broertje en ik moesten keihard lachen:P!
Ik wil iedereen bedanken voor de overweldigende respons op onze oproep om onze single "Your Mind is Twisted" te kopen..
We hebben uit de honderden inzendingen de volgende winnaars geloot.. zij zijn de eerste die het gloednieuwe "YMIT" t-shirt ontwerp gaan ontvangen;
- Bastian Schoenmakers
- Roberto Oliviérã da Silva
- Kymora
- Zoraima Wijenberg
- Lauren Schneiders
gefeliciteerd, jullie krijgen het t-shirt thuis gestuurd.
Dus jullie weten waar ik binnekort tijdens het draaien aan te herkennen ben hehe