Poster: Bastian
Tegenwoordig gaat het ook eerder zo bij 13/14 jarige..
"hee ga je mee vrijdag naar dat feest?"
"hmm is daar dan alcohol of niet?"
"nee is voor onder de 16 he"
"naah dan heb ik denk ik niet zo zin"
Maarja wat valt er aan te doen he:p
Poster: Roos
Niets is irritanter dan ergens niet op komen.
Vanavond maar een ouderwets avondje hardstylen met de chicky's Esth(o )er en Lieku(t).
Dat wordt weer puinhoop!
Niets is irritanter dan ergens niet op komen.
Vanavond maar een ouderwets avondje hardstylen met de chicky's Esth(o )er en Lieku(t).
Dat wordt weer puinhoop!
Poster: tom-j
jeah eclectic beatz 5 gekocht
roos jou chicky's hebben vette namen! en die dan ook nog ff kei hard over straat schreeuwen
Poster: Renzis
is een foutje en een hoop gedoe, met computers, hackers enzz
Poster: Sunrise8
en over dat van het alcohol: ik vind het erg triest, hoever moet het nog komen. de organisatie van die 'jeugddisco'. heeft groot gelijk. 13 jaar en dan al roken en drinken.
erg triest. hele maatschappij naar ze klote zou ik zeggen
Poster: Ywe
@ Roos: Hoe word jij dan genoemd? :P
Poster: Sunrise8
lekker op tijd :P hahah. is wel lekkere cd he.. ik vind het zelf goeie cd :D
gaat iemand vnavond nog wat doen? ik verveel mij beetje
Laat ik nou geen bijnaam hebben :P, ik ben te braaf denk ik.
Poster: tom-j
@ roos: geweldigen nou nog zorgen da iedereen die namen kent zoals bijv je leraar: he liekut let is op
eigenlijk zijn dat de enige mensen die me Roosje noemen, dus dat is mijn bijnaam. (gelukkig gebruiken ze niet het woord 'doos' of 'roosvicee' of 'gordelroos' en ga zo maar door.)
@ccc: In de (ma)Trixx (Nijmegen). Lekker vroeg thuis de fotootjes maar meteen op pf gedonderd, altijd lachen met die slikheksen!
Idd niet te geloven dat ik eerder naar huis ben gegaan, dat is ook voor het eerst! Normaal moeten hun op mij wachten, terwijl ik 100% nuchter ben hihihihi. Daarom is het ook Roosje, erg netjes wat betreft alcohol en drugs , kijk maar.
En nu ga ik Formule-1'en :P
Poster: RoosIdd niet te geloven dat ik eerder naar huis ben gegaan, dat is ook voor het eerst! Normaal moeten hun op mij wachten, terwijl ik 100% nuchter ben hihihihi. Daarom is het ook Roosje, erg netjes wat betreft alcohol en drugs
, kijk maar.
Poster: NielsR
gewoon kapotgaan haha
pff ik ben kapot, 2 dagen niet op djresource geweest:P,, gister gewerkt van 10.30 tot 03.30 en vanmorgen weer afbreken om 10.30,, pff kan echt niet meer lopen:P, nog veel gebeurd hier?