Poster: bastianhecker
dankjewel bastian!
Poster: ccc
Maar goed ik wilde niet weten of jouw pc zichzelf kan updaten.:P
Ik wil graag weten of er iemand al SP 1 voor Vista heeft en kan zeggen of het verbeterd is.
Poster: the-melody
Jumanji? Denk niet dat het dat is maar goed...
Jumnaji is en geen serie en niet getekent, dus valt af. :/
Het is een kindertekenfilmserie waarnaa ik op zoek ben.
Poster: PatrickBeuken
Ik ga morgen @ Patronaatshuis in heerlen met lampjes spelen. :P Één of andere theatervoorstelling.
Poster: Dj_Fantasy
is OOK getekent en OOK een serie @ België.
Ik schat dat het een jaren 90 serie is. Wel begin jaren 90 dan.
Poster: Grazydon
Daar zit je dan te wachten todat je postbode je pioneer cdj 400 komt brengen.....
Wij willen/kunnen niet meer de verantwoording over jullie dragen door het volgende: Kinderen worden om half 8 door de ouders afgezet om vervolgens pas om half 9, 9 uur naar binnen te komen, wij hebben geen idee waar ze al die tijd hebben uitgehangen.
Kinderen van 14 jaar lopen over straat met Breezers om vervolgens naar binnen te willen. En wij maar roepen ...Geen alcohol en roken verboden ....Geen idee waar ze het vandaan hebben, maar als er iets gebeurt met 1 van de kinderen dan hebben wij het gedaan, tenslotte zijn ze vol van vertrouwen door hun ouders afgezet bij ons... Kinderen nemen eigen drank mee. Nu hebben wij terwille van de kinderen de entree van 3 euro laten vallen maar als ze dan ook nog eigen drank meenemen dan houd het voor ons op.. Kinderen gaan toch de straat op en lopen mee met "oudere" kinderen.Kinderen luisteren niet meer na corrigerend optreden van ons.Respect is totaal verdwenen, verbale tegenspraak voert constant de overtoon riching ons.Verbazend is te zien dat er steeds meer jongere kinderen roken, wel of niet met goedkeuring van ouders. Rokende kinderen van 13 jaar vormen al geen uitzondering meer....deze kinderen willen wel met enig regelmaat naar buiten om te roken waardoor toezicht moeilijker wordt.
Totale toezicht binnen en buiten is mogelijk maar daar staan onkosten tegenover a.g.v. extra toezicht die nauwelijks terug te verdienen is.
Totaal gezien is het voor ons een ongewilde situatie geworden waarvan de kosten en baten absoluut ver uit elkaar liggen.
Zodoende zijn wij genoodzaakt de jeugdisco te beeindigen. Wij realiseren dat hiermee de welwillenden onder de kinderen de dupe worden maar met een beetje pech worden wij dat ook met nog grotere gevolgen.....
Poster: NielsR
De jeugd van tegenwoordig toch, dat was in mijn tijd niet zo (lol)