Poster: Ferrox
Mijn weekend:
5:00 uur op, van 6:00 tot 15:00 gewerkt, vriendin langs (das dan weer wel leuk :D) van 22:00 tot 4 :00gedraaid in dordrecht, trein van 4:20 terug naar tilburg, die klote fietsenstalling dicht, dus tevoet naar huis. 6:00 uur op bed, 10:00 uur op van 11:00 tot 18:00 gewerkt. en toen was ik echt KAPOT :P
Lag om 21:00 uur in bed, en kwam er om 12:00 uur uitgerolt :P
Poster: Xitrate
BozziniEcht te vet daar! Je kijkt er echt je ogen uit.
Poster: robbert
Ja de verlichting is echt top in bozzini, zoveel variatie wat ze aanbrengen op een avond! Maar de Nox in Antwerpen is alweer een stapje verder wat dat betreft, met en LED-plafond!
Poster: Lawrenz
Zo damn wat een service van djdownload.com! Ik had er 7 tracks gekocht, maar 2 bleken niet goed te zijn (de ene begon op de 2e tel van de eerste maat en de ander eindigde opeens terwijl dat niet moest). Mailtje gestuurd naar customer service, en kreeg 3 download credits, 2 voor de "kapotte" tracks en 1 voor de moeite, plus de goede versies van de kapotte tracks gratis :D
Poster: Sunrise8
nou mijn weekend: vrjidag naar de lama's van 22:00 tot 00:30 (thuis). volgende ochtend 07:00 opstaan en dan van 08:00 tot 12:00 werken. en kom je thuis en vier je je broertjes verjaardag. en dan ga je vanaf 19:30 met de bus naar zoetermeer om achter de bar te staan op HARDBASS tot 07:00. dan ga je opruimen daar en met de bus terug. dan kom je om 11:00 thuis en mag je van je vader maar 3 uur slapen. dus ik heb gewoon 31 uur NIET GESLAPEN. en ik was dus vandaag helemaal kapot op school. nu nogsteds trouwens. maar ach. snachts een man. overdag een man. tochtrouwens uitslag quiz?
Poster: Ywe
Oeh! let it be me!
Yeey hij heeft me net teruggemailt en ik krijg er ook nog een shitload platen bij!!! BEDANKT NielsR
waarom zijn er in godsnaam niet meer leden zoals deze, ik kan ook wel CDJ1000 gebruiken!! Kom maar op!
Poster: PatrickBeuken
EDIT: wat was jullie antwoord? Ik had 4919 users
Poster: PatrickBeuken
Roffl....
EDIT: wat was jullie antwoord? Ik had 4919 users
Poster: Lawrenz
Even denken, welke dag was het vandaag ook al weer?
Poster: Illusion
Hahaaaa gruwelijk!:D 1 April!!!!!!!!!!
Iedereen zit nu op werk/school? Zit zelf nu bij informatica...
Java, snap ik geen bal van :P
Poster: yogumIedereen zit nu op werk/school?
Zit zelf nu bij informatica...
Java, snap ik geen bal van :P
Hoe kom je aan dit getal? Ik kon namelijk nergens op de site iets vinden, dus heb maar wat gegokt.
Hoe kom je aan dit getal? Ik kon namelijk nergens op de site iets vinden, dus heb maar wat gegokt.
Poster: PatrickBeuken\\
Iedere user heeft een uniek userID dat gekoppeld is aan de datum van inschrijving :P En die kun je checken via je profile.