Poster: beerbo
ik zou ook veel liever een djm kopen, als ik er geld voor had.
als je mijn posts had gelezen had had je gezien dat ik het in een setje samen met een axis4 voor 150 euro...veel geld heb ik dus niet :P
heb een paar uur folders rondgebracht. ben je bijna klaar, kom je erachter dat je er 10 te kort komt...daar word je ook moe van
Poster: Lightzone
je bedoelt als bijbaantje ? wat maken die laatste 10 jou uit man...
veel,
moet er wel 2,5 km voor fietsen
Poster: Lightzone
ik bedoel in de zin van : dan sla je die toch over
mij niet, de persoon van wie ik het moet uidelen/mijn ouders wel
ik ga dus maar weer verder
Poster: yogum
Red Alert 3?!
Poster: Lawrenz
Haha vet, heb net 7 tracks bij djdownload.com gekocht, en zie ook dat ik gelijk meedoe met zo'n loting voor dikke shit! Check die eerste prijs :DDat is bij mij wel welkom :P
- 2 x Pioneer CDJ-400 CD Turntables
- Pioneer HDJ-1000 Headphones
- M-Audio BX8a Studio Reference Monitors
- M-Audio BX10s Professional Active Subwoofer
- Pacemaker Pocket-Size DJ System
- Ableton Live Suite including Ableton Live 7 + Ableton Instruments (Sampler, Operator, Electric, Tension, Analog, Drum Machines, Session Drums, Essential Instrument Collection 2)
- Propellerhead Reason 4
- Reason Drum Kits 2 ReFill
- Reason Pianos ReFill
- Abbey Road Keyboards ReFill
- Reason Computer Bag
- Some fresh garb (Beanie & Tee-Shirt)
- UDG Producer Bag
- UDG CD Wallet
krijg je dat allemaal?
quote: |
Poster: beerbo gast! wtf! dat is toch wel 10000 euro aan spul! ![]() ik ga denk ik ook maar even wat kopen ![]() |
quote: |
Prize value more than: £3450 British Pounds |
Poster: djjw
Mac donalds... of wat?
Poster: DNR
mac os x doh
mn msn slaat alle avatars van iedereen op:D mooi voor chantage en tja het gebeurd wel vaker dat ik weer eens een foute foto van iemand heb:D
net ook.. een vriendin stuurt een foto, mocht haar gezicht niet zien omdat ze rare kop trok.. dus zei had er een zwart cirkeltje voor gedaan. dus ik klik op die afbeelding.. staat er dus dat cirkelte voor. maar bij het pictogram van de afbeelding stonden deze er niet voor. Dus ik gewoon het pictrogram zo groot mogelijk maken en huppa.weer een chantage foto erbij:D dat zou op een windows niet zo lukken.