Poster: Ywe
Dude... je hebt de hele nacht toch ook niet nodig?
lekker bezig vandaag: glijdende vrouwen door luxx zijn foto, MissSalen trekt een pic, en nu dit weer!
Poster: NielsR
Lol Lol Lol, ik was eigenlijk ook is aan het denken aan dit truckje effectief is te gruiken maar jah iemand is me voor
Link hier
Poster: Ywe
Dude... je hebt de hele nacht toch ook niet nodig?
lekker bezig vandaag: glijdende vrouwen door luxx zijn foto, MissSalen trekt een pic, en nu dit weer!
Poster: DNR
tuurlijk wel.. er bestaat ook iets als een ochtend.
we gaan waarschijnlijk dan ook nog uit.. dus ik vrees dat ik wat redbull moet inslaan.. moet dan van 8 uur sochtends tot 7 uur savonds aan het werk:O en volgende dag hebben we de uitvoering.. dus word zwaar.
Poster: Flexii
ja dan drink je tijdens dat uitgaan maar geen alcohol alleen maar redbull
dat uitgaan gaat dus niet door
die vriendin vn mn kameraad is nog 14.. dus dat ga nie lukken. dan maar daar slapen tot 6 uur sochtends ofzo:P
en jij bent 17 en jij bent daar überhaupt iets mee van plan,, dman dat vind ik fout gast:P
op 17 jarige leeftijd als jongen ligt de grens echt bij 15, daar moet je niet onder gaan zitten
Poster: ScottB
Goedenavond of goede-avond? Goede heeft geen meer toch, zoals panneNkoek of klokkeNspel ...
en jij bent 17 en jij bent daar überhaupt iets mee van plan,, dman dat vind ik fout gast:P
op 17 jarige leeftijd als jongen ligt de grens echt bij 15, daar moet je niet onder gaan zitten
Poster: ScottB
Goedenavond of goede-avond? Goede heeft geen meer toch, zoals panneNkoek of klokkeNspel ...
ik zit er ook dan ook niet onder.. mn kameraad:P
hij word volgende week 17 en zei een weekje later 15.. dus valt allemaal best mee.. die andere meid is 16
Poster: _Ivan_
geen idee:P.. kvind het te laat om er nog een dikke van dale bij te pakken! Ga denk ik richting bed.. morgen weer lange dag!
ja ik zie het sorry verkeerd gelezen:P,, nja dan gaat het nog net, al moet ik zeggen dat het nog steeds niet mijn ding is, ik vind 1 jaar jonger eigenlijk al te jong, mja das persoonlijk natuurlijk, maar die chick voor jou is dus 16:P,, ohh dan zie ik geen problemen he,, gaan jullie toch met zn tweeen en anders maakt je kameraad maar een fakeID voor zn vriendin, daar loopt tegenwoordig toch iedereen mee rond
of we blijven daar gewoon bij zn huis.. moet wel de volgende dag hele dag hard werken..
btw.. slaap lekker iedreenik ga maar eens:P moet morgen weer om 7 uur eruit (eigenlijk vandaag:P)