LOCKED 
kijk eens daar onze gearfreaks hebben hun oude status weer terug alleen hebben ze nu een groen plusje gekregen:P, die vind ik overigens wel stoer uitzien:P

Poster: Flexiikijk eens daar onze gearfreaks hebben hun oude status weer terug alleen hebben ze nu een groen plusje gekregen:P, die vind ik overigens wel stoer uitzien:P

Poster: MissSalem
Is toch eerlijker zo?
Mensen die zich inspannen voor het forum, krijgen een + naast hun naam. Vind ik nog de beste oplossing.
Altijd raar gevonden, die GearFreaks zo tussen de Pro's en de Pro+'s... Deed wat raar aan.
Poster: Flexii
altijd al? ze zijn er toch pas één week?? of ben ik nu gek:P
Maar zeg... Kan niet veel goed zeggen voor u, vanavond, he. :p

Poster: beerbo
jah :P mooi he
alleen is lead nog bezig, want we kunnen nog geen gear toevoegen/editten
haha sorry mevrouw, ik heb hard gewerkt vandaag op mijn vrije schooldag:P,, ik zal niet meer op alles letten wat je zegt goed
wat moet je eigenlijk precies doen dan als gearfreak?

DJ Booth-sectie onderhouden en informatie toevoegen.
wat voor informatie toevoegen dan? dat doet iedereen toch zelf al als je de boothfoto post?
wat voor informatie toevoegen dan? dat doet iedereen toch zelf al als je de boothfoto post?

bij jannickv laidback lead of bij mij
of je kan gewoon wachten. komt vanzelf wel
Poster: Ywe
dude... deze BELT DRIVE (jaja) draaitafels zijn zooo fucking oud, en zooo fucking onbekend, dat ik ze na lang googlen nog niet ben tegengekomen.... Is een frans merk ofzo.
Had er ook een mixer van maar die staat nu bij kameraad

als je me de spec's pm't dan zal ik hem er bij zetten
er is sinds kort een nieuwe sectie genaamt gear.
voor nu is het de taak voor de gearfreaks om er voor te zorgen dat er een complete database komt van alle gear die er op dit moment is en dat bij te werken.
Poster: Ywe
Laat maar zitten, ben dnek ik enige in nederland ermee, en zodra ik de staatloterij win ga ik toch naar technics over
Poster: Adrien1989
jij ook al?:P. Had laatst nog 5 euro gewonnen, net niet genoeg dus:P
jij ook al?:P. Had laatst nog 5 euro gewonnen, net niet genoeg dus:P
stuur je opa even langs, dat ie genoeg geld voor mij uit zo'n automaat trekt voor een setje draaitafels
ik was afgelopen zaterdag met mn opa naar cafe gegaan die is zo goed met die stomme gokautomaten he,, hoppa weer 20 euro dr uit,, ik had in totaal 6 euro winst gemaakt ook wel relax:P,, ff kloten op zo'n ding
Achja, die automaten zijn wel leuk, ik leg altijd met een vriend allebij 5 euro in, vaak kunnen we er heel wat gratis drank uit halen:P.