Poster: beerbo
mensen, ik kan 2 numark axis4 + een numark mengpaneel kopen voor 275 euries, zal ik dit doen?
Poster: Lightzone
peter gelderblom bij nachtegiel !
Poster: Ft
Pas op hea... hier nog eentje
"voor de love of house music" Sandayz, LOS!, Fame Is Djs, Defected In The House, David Guetta, Roger Sanchez, Erick Morillo...., ze gaan ALLEMAAL naar Bloomingdale komen deze zomer ! Heter dan heet, het weer mag de rest doen ! |
@ bastian: als je er heen gaat laat het mij weten. dan kom ik ook. is toch vlakbij mij :D.
soort djr meeting met de vetste dj's.
wat ik trouwens wel heb gehoord is dit: jullie weten dat ik die meet & greet met dj isis heb gewonnen. nou zij staat best vaak met grote namen in een line up. n ik mag zelf een feest kiezen waar ik dan op gastenlijst +1 wordt gezet en dus ook geen entree hoef te betalen.
oftewel. ik kies het dikste feest uit met de vetste namen en wie weet ontmoet ik wel meer dan alleen isis
Poster: Sunrise8wat ik trouwens wel heb gehoord is dit: jullie weten dat ik die meet & greet met dj isis heb gewonnen. nou zij staat best vaak met grote namen in een line up. n ik mag zelf een feest kiezen waar ik dan op gastenlijst +1 wordt gezet en dus ook geen entree hoef te betalen.
oftewel. ik kies het dikste feest uit met de vetste namen en wie weet ontmoet ik wel meer dan alleen isis
Poster: Roos
HELP!!! Mijn tt's liggen uit elkaar.
Nieuw kleurtje krijgen ze en wat nieuwe onderdelen.
Als het maar goed komt
Poster: beerbo
krullen gaan de wereld overheersen
Poster: Bastian
Heeft er hier iemand zijn hd 25 al een ander kleurtje gegeven toevallig?
Poster: JayTaph
Euh? Koptelefoon?. !?
Poster: Ferrox
Ook mooi ..
Poster: Bastian
Jep!
Niks aan doen.. Alleen valour padjes erop en eventueel langere kabel eraan...
Heb 2 weken geleden de mijne ook overgespoten (eentje dan).. maar het is toch niet geworden wat ik ervan gehoopt had helaas, maar goed.. beter dan het zilver-grijs wat het eerst was
Poster: MoXeGy
Hier in de trein naar best is het omgeroepen dat je je geld terug kan krijgen
Poster: Ferrox
[zeikmoders]I know, maar kost wel weer mooi een postzegel [/zeikmodus]