Poster: Jasper777
Mijn schoolpaje is verwissle met iemand anders pasje en ik eb vanavond schoolfeest in een discotheek maar zonder schoolpasje kom je er niet in.
Wat moet ik doen?
HEt is geen gala, maar wat ging er bij jullie dan fout?:P hoorden jullie niet bij die school?
Poster: Jasper777HEt is geen gala, maar wat ging er bij jullie dan fout?:P hoorden jullie niet bij die school?
Poster: Adrien1989
Jeej auto gekauft. Wel kutweer vandaag zeg
Heb een Honda Civic gekocht uit '89, Vtec blokje, ding ziet er nog super netjes uit. Is mn eerste wage. Heb net van Rotterdam tot vlak na Utrecht in de file gestaan, daar ging ik er eindelijk vanaf:P.
Jeej auto gekauft. Wel kutweer vandaag zeg
Poster: Lightzone
16 Users online:
Lightzone
DJ_IVI-R+
14 guests
Poster: DNR
nope.. behalve 1 dan.. die was ook wel in gala kleding en mocht erin.
Was samen met 2 collega's, hadden net eindejaarsfeest op t werk gehad en toen maar naar dat gala gefiets (ik en andere collega in gewone kleren en die ander met gala kleding)
Wij daarzo.. illegaal ff wat kaartjes geregeld. Wij proberen naar binnen te gaan. mogen we er neit in. toen wij de parkeergarage erachter ingegaan en door de achteringang die toevalig open was naar binnen gegaan. Ging ongv 15 min goed. toen kwam de bewaking en nam mij en mn collega mee:P
(we hadde btw wel allebei een colbert geregeld)
dat was t wel ongeveer
Poster: Roos
Nog een lekker onzin postje. Ik heb volgens mij iets 'ontdekt' altijd wanneer het een wazig tijdstip is zijn er min. 1 users online (jezelf dus) en bijna altijd 14 guests, volgens mij is dit standaard (dus niet echt, maar leuk voor het oog). Wat denken jullie?