Heb je je Gear versiert met StyleFlip (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Heb je je Gear versiert met SyleFlip

-Ja
-Nee, maar ik wil het wel gaan doen
-Nee
-Wat is dat?

Voting is only possible for our Members
JollyJunkie    posted on 13-03-2008 17:30
Er staat op Djresource telkens reclame van StyleFlip 'customize your gear'
Ik wou wel eens weten wie dat ook echt gedaan hebben :P

What do you think about Heb je je Gear versiert met StyleFlip ??

Vote :   

Berbo    posted on 15-03-2008 21:50
Poster: robbert
Ken het eigenlijk niet, heb de reclame nog nooit gezien hier op de site..

staat vaak onderaan een topic. waar je ook wel eens reclame van beatport tegenkomt
Jori    posted on 15-03-2008 23:05
Het lijkt mij iig wel handig als je CD-speler heel oud is met krassen en zo, da tje hem dan weer een nieuwe look geeft.
Berbo    posted on 16-03-2008 13:42
kijk: http://www.youtube.com/watch?v=24qdMEyPaKA partysquad heeft ook styleflip :P
JollyJunkie    posted on 16-03-2008 16:36
Poster: beerbo
kijk: http://www.youtube.com/watch?v=24qdMEyPaKA partysquad heeft ook styleflip :P

Wanneer zie je dat dan?
StyleFlip612    posted on 21-05-2009 04:53
Checkout these customized setups:? www.styleflip.com

Customize all your gear at www.styleflip.com
User edit by StyleFlip612 on 21-05-2009 @ 04:58:14 (73%)
carlosa    posted on 21-05-2009 10:14
die cdj is wel mooi:D
Mixt-Ape    posted on 21-05-2009 10:32
Ik was het ooit van plan te doen, maar uiteindelijk is het er toch niet van gekomen...
Saskia    posted on 21-05-2009 11:03
het wordt zo onoverzichtelijk dan vind ik..
RAS    posted on 21-05-2009 15:16
Ik heb zelf een tijd terug een grote laptopsticker gekocht bij de blokker (3,-). Mijn bedoeling was om ??n van m'n cdj-100's ermee te gaan beplakken. Gaat ook nog wel gebeuren, ik weet alleen nog niet wanneer. De sticker is eigelijk bedoelt om de bovenkant van je laptop mee te beplakken (wat ik met succes bij die van mijn zus en moeder heb gedaan).

Een cdj-1000 zou ik niet snel beplakken. Een cdj-800 is een twijfelgeval. Ik vind zwart gewoon erg mooi :D
User edit by RAS on 21-05-2009 @ 15:17:23 (1%)
Esmee    posted on 21-05-2009 16:21
Poster: RAS
Ik heb zelf een tijd terug een grote laptopsticker gekocht bij de blokker (3,-). Mijn bedoeling was om ??n van m'n cdj-100's ermee te gaan beplakken. Gaat ook nog wel gebeuren, ik weet alleen nog niet wanneer. De sticker is eigelijk bedoelt om de bovenkant van je laptop mee te beplakken (wat ik met succes bij die van mijn zus en moeder heb gedaan).

Een cdj-1000 zou ik niet snel beplakken. Een cdj-800 is een twijfelgeval. Ik vind zwart gewoon erg mooi :D

hoe wil je dit gaan doen dan? alles uitknippen?... lekker lastig gaat het dan worden schat ik, maar wel goedkoop!
carlosa    posted on 21-05-2009 16:50
Ik vind het ook best onoverzichtelijk...wat ik wel vet zou vinden is bijvoorbeeld een geborsteld aluminium of titanium plaat...ik heb zelf op mijn mixer de knoppen en faders vervangen...voor diegene die willen zien kan ik wel een paar fotos sturen...:D
defam    posted on 22-05-2009 00:09
Het zal een soort van krimpfolie zijn...ken t uit de autowereld.
Een kameraad van mij heeft de kleppendeksel van zijn auto ook met dit soort folie laten?'beplakken' in carbonlook. Wel mooi spul, maar dan niet met van die overdreven drukke printen!!Cool
Tomazos    posted on 22-05-2009 06:07
Poster: defam
Het zal een soort van krimpfolie zijn...ken t uit de autowereld.
Een kameraad van mij heeft de kleppendeksel van zijn auto ook met dit soort folie laten?'beplakken' in carbonlook. Wel mooi spul, maar dan niet met van die overdreven drukke printen!!Cool

ik ken het nog extremer..

een golf 5 R32.. helemaal oranje.. ik dacht dat het gespoten was.. bleek het 1 grote sticker te zijn (door een speciaal bedrijf in duitsland ofzo), dat had die gozer gedaan om zijn lak niet te beschadigen..

dat kost duurder dan de auto spuiten, maar zag er wel heel vet uit
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Estacy    posted on 22-05-2009 08:25
die auto stickers, dat heet een car wrap. da kost ong 600-1000 euro, das goedkoper dan laten spuiten. bovendien blijft de originele lak, en dus een hogere doorverkoop waarde
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Stagiar    posted on 22-05-2009 08:41
Opzich is die witte ipv zwarte gear wel teringstijlvol, alleen ziet niemand 't Unhappy
carlosa    posted on 22-05-2009 09:54
spuiten zou ik zelf ook kunnen doen...geen probleem...maar die lettertjes op je mixer of cdj verdwijnen dan...
defam    posted on 22-05-2009 10:13
Poster: Tomazos

ik ken het nog extremer..

een golf 5 R32.. helemaal oranje.. ik dacht dat het gespoten was.. bleek het 1 grote sticker te zijn (door een speciaal bedrijf in duitsland ofzo), dat had die gozer gedaan om zijn lak niet te beschadigen..

dat kost duurder dan de auto spuiten, maar zag er wel heel vet uit

Ja, ik weet dat t gebeurd ja! Maar of het duurder is dat spuiten....?!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

359 Users online: 273 Guests (86 Unknown)
Pages generated today : 54.599
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.747.990