Als ik jou was zou ik toch echt nog even wachten tot je verjaardag, hoe moeilijk dat ook is. (en ik kan het weten wat ik ben ook pas 2 december jarig, en wil ook zo snel mogelijk een nieuw mengpaneel)
Geloof mij, als je voor rond 150 euro een mengpaneel wilt kopen, kom je waarschijnlijk als snel uit op de Behringer DJX-700, en de reacties daarop zijn niet al te positief..
Je gaat spijt krijgen als je nu iets koopt wat goedkoper en slechter is, dan wanneer je nog een halfjaar wacht en een véél betere kunt kopen.
En anders moet je misschien een baantje zoeken?
Poster: DJHildeAls ik jou was zou ik toch echt nog even wachten tot je verjaardag, hoe moeilijk dat ook is. (en ik kan het weten wat ik ben ook pas 2 december jarig, en wil ook zo snel mogelijk een nieuw mengpaneel)
Geloof mij, als je voor rond 150 euro een mengpaneel wilt kopen, kom je waarschijnlijk als snel uit op de Behringer DJX-700, en de reacties daarop zijn niet al te positief..
Je gaat spijt krijgen als je nu iets koopt wat goedkoper en slechter is, dan wanneer je nog een halfjaar wacht en een véél betere kunt kopen.
En anders moet je misschien een baantje zoeken?
Poster: bartjeu
Ik ben ook aan het kijken voor een mixer en nu heb ik een vraagje. Waarvoor dient een draaiknop met aan de ene kant cue en de andere kan pgm? Waarvoor staat die pgm
Bedankt.