Virtual DJ probleem
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJHilde    posted on 10-03-2008 19:21
Ik bedacht laatst dat ik Virtual DJ nog op m'n pc had staan. Dat heb ik nl. ooit gekregen van m'n buurman. Of dit een legale versie was weet ik niet, daar heb ik niet echt op gelet.
Ik dacht; laat ik eens kijken wat ik er allemaal mee kan, misschien kan ik het ooit nog eens gebruiken.
Nu gebeurde er het volgende; Ik starte Virtual DJ op, laadde een liedje in op de tt, en drukte op play. Er gebeurde niets, totdat ik 'de plaat' zelf een zetje gaf met de muis. Het leek alsof de plaat bleef hangen. Als ik vervolgens op play drukte, gebeurde er weer niets. De enige manier waarop ik de plaat enigzins 'normaal' uit de boxen kon krijgen, was door 'de plaat' met de muis rond te bewegen..
Misschien ligt het aan mij, maar ik snap er echt niets van..
Heeft iemand een idee waar dit aan ligt?

What do you think about Virtual DJ probleem ??

Vote :   

tom-j    posted on 10-03-2008 19:27

ik gebruik zelf ook VDJ en ik heb er eiglk nog nooit problemen mee gehad! het kan zijn dat het aan je computer ligt, ik gebruik soms een best oude laptop en daarop doet VDJ soms raar, maar verder geen problemen! je kan proberen om het opnieuw te instaleren en kijken of het dan wel werkt.

DJHilde    posted on 10-03-2008 19:29
Heb toen een CDrom geleend, die heb ik inmiddels niet meer.

EDIT: Inmiddels heb ik 't setup bestand gevonden, ga nu proberen om 't op m'n laptop te instaleren, als ik dat gedaan heb, post ik wel 'ff hoe dat gegaan is..
User edit by DJHilde on 10-03-2008 @ 19:34:22 (100%)
tom-j    posted on 10-03-2008 19:33

dan kan je m altijd downloaden maar ofdat wel helemaal legaal is....Cry

ACTIVE    posted on 10-03-2008 20:11

misschien zijn je instellingen niet goed, hij kan op timecode staan, de knop fucties kunnen uitstaan, etc...

DJHilde    posted on 11-03-2008 16:42
Lag aan de computer, heb 't op de laptop geinstalleerd, nu doet 'ie 't wel!
Nu ben ik alleen nog wel op zoek naar skins, maar die kan ik niet vinden..
Zoek vooral een skin vd CDJ1000..
NielsR    posted on 11-03-2008 16:48
Poster: DJHilde
Lag aan de computer, heb 't op de laptop geinstalleerd, nu doet 'ie 't wel!
Nu ben ik alleen nog wel op zoek naar skins, maar die kan ik niet vinden..
Zoek vooral een skin vd CDJ1000..

zou ik niet doen, het enige wat het doet is virtual dj nog k*tter maken dan het nu al is want dan is het totaal niet meer overzichtelijk.

This is an old Topic

No new postings for 6.391 days.
 Post CommentThat would be 213 months
or a whopping 17.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

201 Users online: 93 Guests (108 Unknown)
Pages generated today : 169.172
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.688.087