Waar legaal de nieuwste MP3 downloads
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

justjustin    posted on 10-03-2008 17:46
Mensen...Cry

Waar halen jullie je nieuwste legale mp3 downloads vandaanConfused
Ik haal ze vaak van dancetunes...maar dan pis ik ook nog weleens naast de pot en ik wil nattuurlijk altijd als eerste zijn Cry
Maar dancetunes is goedkoop en werkt wel lekker...

Waar Halen jullie het dus vandaan??

Groeten justin

What do you think about Waar legaal de nieuwste MP3 downloads ??

Vote :   
Bastian    posted on 10-03-2008 17:51
Dance-tunes is heel overzichtelijk, beatport is heel underground dus veel nieuws te vinden daar en verder kan je ook eens op traxsource kijken.
Nu dat de dollar zo laag is kost het lekker weinig in verhouding bij traxsource aangezien ze in dollars rekenen:P
justjustin    posted on 10-03-2008 17:54
Poster: Bastian
Dance-tunes is heel overzichtelijk, beatport is heel underground dus veel nieuws te vinden daar en verder kan je ook eens op traxsource kijken.
Nu dat de dollar zo laag is kost het lekker weinig in verhouding bij traxsource aangezien ze in dollars rekenen:P

Ziet er goed uit idd ben er wel een paar x langs geweest maar niet verder gekeken dan mijn neus lang is en dus niet op de dollar prijs gelet....Bedankt
robinpetrik    posted on 10-03-2008 18:05
traxsource.com.... juno.co.ukCry
Lead    posted on 10-03-2008 22:20
Zie hier inhet forum : Buy Music online

Let the BASS be louder
bambamstudio    posted on 11-03-2008 01:39
De banners op DJR worden kennelijk niet gelezen Winking my eye
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
tym    posted on 11-03-2008 16:41
beatport blijft de beste .. en underground kan ik het echt neit noemen.
zijn gewoon allemaal de nieuwste releases van heel veel artiesten, waaronder gewoon internationaal bekende dj's.
ook onbekende djs hebben er tracks staan mar daar moet je wel naar zoeken. maar om het nou underground te noemen :p
tegenwoordig kan je er met paypal, en dus ideal mee betalen dus das mooi als je geen creditcard hebt
emil024    posted on 12-03-2008 11:50
Beatport

Kocht tot een paar maanden terug zelf ook via dancetunes (IDEAL, gunstig!) maar ik vind ze in veel opzichten erg bekrompen. Zowieso is het aanbod vrij beperkt en selectief.. Er is (vrijwel) alleen in MP3 te downloaden en ze werken niet op basis van releases, maar meer 'per track'

Beatport daarintegen heeft een enorme database, waarin je heel overzichtelijk op zowel artiest, track, label, release of remix kan zoeken.. Tel daarbij op de mogelijkheid om WAV aan te schaffen (tegen betaling van een toeslag, dat wel) en het feit dat ze de platen vrijwel tegelijk vanaf de release aanbieden en je snapt mn voorkeur

En trouwens, beatport rekent tegenwoordig ook gewoon in euro's hoor
Dubbelyou    posted on 12-03-2008 16:42
Ikzelf heb een beatport "tik"

Druk altijd back op internet explorer en dan is het bye bye beatport :P
Moet mezelf het eens gaan afleren en met het pijltje terug gaan haha.
justjustin    posted on 12-03-2008 16:55
Jah daar heb ik ook wel eens last vanCry
Luxx    posted on 12-03-2008 16:57

Tony Verdult & Lucky Charmes - Getcha Damn.. (Jordy Valentino EXCLUSIVE Remix)
////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/

full 320

ohja, jordy valentino heette vroeger: Jordy Makes Love. kennen jullie vast wel

mischien wel leuk ? legale download dit. net toestemming gekregen van jordy om te posten dus niet whinen

zelf vind ik dance-tunes niet zo dope.geen 320kbps daar...

www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 12-03-2008 @ 16:57:42 (18%)
NielsR    posted on 12-03-2008 18:34
Kent hier iemand the hype machine? Is eigenlijk een blog waar ze veel nummertjes voor stellen en waar je ze kunt voorbeluisteren (Geen illigale filesharing site btw) link : http://hypem.com/
DiscJunkie2    posted on 26-03-2008 09:51
Poster: emil024
Beatport

Kocht tot een paar maanden terug zelf ook via dancetunes (IDEAL, gunstig!) maar ik vind ze in veel opzichten erg bekrompen. Zowieso is het aanbod vrij beperkt en selectief.. Er is (vrijwel) alleen in MP3 te downloaden en ze werken niet op basis van releases, maar meer 'per track'

Beatport daarintegen heeft een enorme database, waarin je heel overzichtelijk op zowel artiest, track, label, release of remix kan zoeken.. Tel daarbij op de mogelijkheid om WAV aan te schaffen (tegen betaling van een toeslag, dat wel) en het feit dat ze de platen vrijwel tegelijk vanaf de release aanbieden en je snapt mn voorkeur

En trouwens, beatport rekent tegenwoordig ook gewoon in euro's hoor

Nu wil ik ook van Beatport nummers gaan halen, in plaats van Dance Tunes.
Maar zoals jij al aangeeft is het Ideaal om met Ideal Winking my eye te betalen bij Dance Tunes.
Bij Beatport is deze mogelijkheid er niet geloof ik.

Hoe betaal ik gewoon met een ABN AMRO pas deze nummers? Is dat Uberhaupt mogelijk?
emil024    posted on 26-03-2008 12:42
quote:
Poster: DiscJunkie2

Nu wil ik ook van Beatport nummers gaan halen, in plaats van Dance Tunes.
Maar zoals jij al aangeeft is het Ideaal om met Ideal te betalen bij Dance Tunes.
Bij Beatport is deze mogelijkheid er niet geloof ik.

Hoe betaal ik gewoon met een ABN AMRO pas deze nummers? Is dat Uberhaupt mogelijk?

Paypal!

Wou er eerst ook niet aan, maar t werkt echt perfect! Aanmelden (Alle gegevens invullen incl bankrekening), thats it. Dan kun je geld overmaken aan je paypal rekening om een tegoed te kweken en daar vanaf laten schrijven, óf je machtigt paypal om het geld rechtstreeks van je rekening af te schrijven..
Dat klinkt dubieus maar werkt echt zeer handig:

Bij Beatport ( en weet ik hoeveel andere paysite's) hoef je alleen maar paypal aan te vinken, word je doorgelinkt naar paypay, inloggen en op accoord klikken en klaar is kees. Je kunt  meteen downloaden en paypal boekt het bedrag automatisch binnen een paar dagen van je rekening.

(minder handig als je nogal n impulskoper bent btwCry
Tizio    posted on 26-03-2008 19:04
Ik kijk nu idd naar een redelijk grote banner van beatport :p

trouwens, 10 gratis legaal te downloaden tracks!
https://www.beatport.com/en-US/html/content/release/detail/30714/beatport_vip_tracks
Lead    posted on 26-03-2008 19:07
Dancetunes is ruk = 192k mp3's.

Als ik dingen koop wil ik ze in WAV op 320, mindere kwaliteit is niet geod genoeg voor grote zalen zonder verdere bewerking.

Het helpt als je post wat voor muziek soort je zoekt, voor hardstyle bijvoorbeeld neem ik meestal trackitdown
Let the BASS be louder
Flexii    posted on 26-03-2008 19:29
djdownload.comWinking my eye
Twello    posted on 26-03-2008 20:06
zijn er ook site's waar ze dollars hanteren? lijkt me handig met de koers op dit moment... Cry
justjustin    posted on 28-03-2008 13:27
Poster: Lead
Dancetunes is ruk = 192k mp3's.

Als ik dingen koop wil ik ze in WAV op 320, mindere kwaliteit is niet geod genoeg voor grote zalen zonder verdere bewerking.

Het helpt als je post wat voor muziek soort je zoekt, voor hardstyle bijvoorbeeld neem ik meestal trackitdown

Voornamelijk House/electro

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

44 Users online: AventurineLe & 10 Guests (33 Unknown)
Pages generated today : 11.224
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.775.638