Ik heb nog een compleet geluidssetje hier thuis staan.
Gaat allemaal de deur uit omdat ik ben gestopt met deze hobby. Dit omdat ik te weinig tijd en ruimte er voor had.
Gaat om de volgende spullen:
-4x Koda top (Koda speakerbox (PA 2010); 200/120 Watt, maximum/RMS vermogen aan 8 Ohm, 91 dB). Nieuwprijs 100,- per stuk.
-2x Zeus Subwoofer (Zeus subwooferbox; 510/300 Watt, maximum RMS vermogen aan 8 Ohm, hoorn vormig kast ontwerp. Dit ontwerp zorgt er voor dat de bass goed voelbaar is en zeer geschikt voor openlucht omdat het zover door beukt!). Onderdelen hebben me van beide subs 260,- gekost, 5x gebruikt.
-DAP P-500 (2x250watt versterker) heeft het oude type frontje, echter is precies zelfde inhoud als de huidige versie. Met clip limiters. Handleiding aanwezig. Nieuwprijs 249,-
-DAP P-2000 (2x1025watt versterker). Met clip limiters. Handleiding aanwezig. Nieuwprijs 389,-; is 5x gebruikt.
-Behringer cross-over (cx-2310). Doos en handleiding aanwezig. Nieuwprijs 99,-; is 5x gebruikt.
-4x 3m Dap XLR kabel (ook toepasbaar voor DMX) voor tussen de versterkers en cross-over
-6x 5meter 2aderig speaker snoer. (zitten bij de speakers)
-US-Blaster Dubbele cd-speler met diverse functies (zoals pitchbend (tot 16%), (re-)loop functie en 12% pitch bereik). Nieuwprijs 240,-. Doos, kabels en handleiding aanwezig.
Setprijs van alles in 1x meenemen: 900,- incl. nieuwe karwei wielplaat voor de subs en een simpele zelfbouw flightcase om de cd-speler in te zetten met mixer en eventueel nog randapperatuur (P- versterkers passen er ook in, diepte is precies genoeg).
Setprijs van de 4 toppen met de P-500 = 400,-
Die simpele flightcase MAG je gratis meenemen als je wat anders er bij afneemt, anders een zacht prijsje van 10,- euro.
Losse prijzen:
-4 top's (250,- voor alle 4, 150,- per 2)
-2 sub's (280,- voor beide incl. karwei wielplaat)
-2 DAP Paladium versterkers (P-500 bieden, P-2000 275,-)
-1 Behringer CX-2310 cross-over (75,-)
-alle benodigde kabels (bij afname van complete geluidsset krijg je ze cadeau)
-US-Blaster cd-speler (110,-)
Foto's te vinden op Marktplaats:
http://link.marktplaats.nl/146281557
Goed bod doen mag natuurlijk altijd! Maar houd het alstublieft redelijk.
Stuur maar een mailtje voor verdere info of foto's.
mail: gunluuk(at)msn.com