[GZ/TR] CDJ-800 MK1 of 2
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Xitrate    posted on 06-03-2008 15:41
Heey,

Ik ben op zoek naar 2x CDJ-800MK1. Ik ben hiervoor bereid rond de 800 euro voor uit te geven of te ruilen tegen mijn 2x iCDX.

Waarom?
Ik had eerst de keuze tussen de CDJ-800MK2 en de iCDX. Uiteindelijk ben ik toch maar voor de iCDX gegaan omdat die nou eenmaal veel leuker is voor thuis. Maar omdat ik het wat professioneler aan wil pakken (aangezien in bijna elke kroeg/club wel een CDJ-800/1000 staat) en ook drive-in wil gaan doen zou ik graag de CDJ-800 willen.
De iCDX's zijn nog allebei in absolute nieuwstaat. 1tje heeft nog een jaar garantie, de ander nog 1 jaar en 10 maanden. Altijd thuis gestaan. Voor fotoos kan je me altijd PM'en sm_wink Eventueel ook te testen.

Alvast bedankt.

P.S CDJ-800MK2 is natuurlijk ook goed.

What do you think about [GZ/TR] CDJ-800 MK1 of 2 ??

Vote :   

MissSalem    posted on 06-03-2008 15:53
Het staat er nogal vol van op tweedehandssites zoals Ebay, maar eerder ook Marktplaats.nl en dergelijke. Daar al eens gekeken? Happy, laughing
Twello    posted on 06-03-2008 17:21
Ik denk niet dat je deze ruil er door krijgt... ik zou ze los verkopen als ik jou was, misschiend at je ze dan kwijt krijgt.
Xitrate    posted on 06-03-2008 18:13
Mwah ja ik heb al op marktplaats ed gekeken, maar ik ben in totaal 2 advertenties tegengekomen die voor mij in aanmerking komen.
Ik was zelf ook idd aan het denken om gewoon te verkopen en dan die CDJ-800's te kopen, ik heb ook al een geinteresseerde, want ik wist zelf ook dat het ruilen waarschijnlijk niet doorgaat, maar ik dacht ach, misschien wil iemand een speler die leuker is voor thuis ipv zijn CDJ-800 Winking my eye Dus ik dacht laat ik het gewoon proberen, je weet maar nooit., daarom staat er ook OF ruilen tegen 2x iCDX.

Dus ook als je je CDJ-800's wil verkopen zonder te ruilen mag je gerust reageren Winking my eye
Xtremer    posted on 11-03-2008 20:01
Ik heb een setje CDJ-800 MKII's voor je staan... Ze gaan weg voor €1300,- omdat ze gewoon nog helemaal nieuw zijn! Ze zijn nog nooit de deur uit geweest en hebben beide nog ruim een jaar garantie. Foto's staan bij mijn gallery, en geloof mij in betere staat kom je ze niet tegen 2e hands. En uiteraard alles is inbegrepen.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

428 Users online: 293 Guests (135 Unknown)
Pages generated today : 64.530
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.616.828