jeetje , maak effe een normaal topic aan man.
hoe kan ik jou nu serieus nemen ?
maargoed , welke cdspelers heb je ?
en als je echt wil scratchen moet je tt's kopen , ofwel de pioneer cdj 1000's
maar dat valt vast buiten het buget
Poster: Antoine88
Niet moeilijk.?! Grapjas.
Elke dweep kan een plaat heen en weer halen. Wil je iets neerzetten wat aan te horen is, dan moet je toch enige vaardigheid erin ontwikkelen. Valt het dan niet onder het rijtje moeilijk.??
Anywayz, bedankt voor die link. =D
Niet moeilijk.?! Grapjas.
Elke dweep kan een plaat heen en weer halen. Wil je iets neerzetten wat aan te horen is, dan moet je toch enige vaardigheid erin ontwikkelen. Valt het dan niet onder het rijtje moeilijk.??
Anywayz, bedankt voor die link. =D
Poster: Leo981
zoals je al ziet in de titel is de vraag hoe je moet scratchen met cd spelers wantmijn scratches zijn echt)((*&^^%^T%$%*^&^^%^^&^*(&*^^(*&(&*&^*(&*Y*&^))(()&&^%%$#@@!^%^&*(())(*^&%$#@%*())
Poster: Jasper777
Je hebt thuisgeen eens een cd-speler waarjemee kan scratchen
Of bedoel je bij mij
Dan is het niet erg dat je niet kan scratchen want met DN-S1000's kan je nooit goed scratchen :P
Iemand ervaring met het scratchen op een cdj-400?
Na aanschaf van mijn technics m3d's heb ik het me zelf aangeleerd aangezien ik vroeger meer R&B Hip Hop draaide op vinyl.
Maar nu met mijn cdj 1000's moet ik wel toegeven dat de platter kleiner is voor een goede grip. Maar was het al weer snel gewend. Mijn advies, op een redelijk goede directdrive draaitafel met een bananen naaldje kan je het best mee beginnen.
Poster: Lightzoneen als je echt wil scratchen moet je tt's kopen , ofwel de pioneer cdj 1000's
Poster: RAS
Scratchen met een cdj-1000 is makkelijker dan met plaat! (iig voor het simpele scratchwerk) Nadeel is dat het met de cdj-1000 minder mooi klinkt als met plaat. Het is makkelijker omdat je geen naald hebt en die dus niet uit de groef kan springen (dat gebeurde bij mij vaak).
De cdj-1000 is even wennen om mee te scratchen als je het met platen al geprobeerd hebt. De schijf van de cdj-1000 draait niet, maar daar wen je verdomd snel aan hoor! Een draaiende schijf is dan ook absoluut geen criterium om het vinyl gevoel te hebben bij cd-spelers.
doet 1 van jullie wel eens scratches in de club, gewoon tussen het mixen door.?
zo ja, hoe reageert het publiek hier op.!?