hdj 1000 :D (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

OneSixty    posted on 05-03-2008 14:19

ik ben sinds gisteren (:d)serieus geinteresseerd in de hdj1000 , ik wil ook eigenlijk ineens een goede hebben ipv elk jaar een andere te moeten kopen.

nu is 200 euro voor mij heel veel geld voor een hp , dus ik wil zeker zijn van mijn keuze.

ik heb gehoord dat hij niet zo stevig zou zijn en dat het plastic wel eens kan gaan scheuren , maar geld dit ook voor de hdj's die nu op de markt zijn of niet ? ik heb namelijk gehoord dat pioneer ze verbeterd heeft.

nu wil ik er wel heel voorzichtig mee zijn enzo , ik wil ook een soort van case met foam bouwen voor transport (wanneer hij het kwetsbaarst is).

ik heb trouwens al de search gebruikt maar daar vond ik niet meteen deze vraag in.

What do you think about hdj 1000 :D ??

Vote :   

Sebasz    posted on 30-08-2008 13:16
ik zit nog steeds heel erg te twijfelen :P 170 euro voor een HP die je alleen maar gebruikt om te beatmatchen is geen kattepies :P
Winston    posted on 30-08-2008 13:25
Hahhahaa. Voor de prijs van een simpele DJ cd player van een B-merk kun je een hele leuke homestereo kopen. Of een paar iPods.

Of voor een setje met CDJ-1000 een compleet home theater system.

En het enigste wat je mee doet is plaatjes draaien.

Als je het zo bekijkt is alle DJ gear geen kattepis.Smile having fun

Kijk meer naar de kwaliteit die je wilt en de functie ervan.
Tic Toc
Basrose    posted on 30-08-2008 13:42
Je moet gewoon een goeie koptelefoon hebben. Van welk merk is voor iedereen persoonlijk
het is een gebruiksartikel dat je toch nodig hebt
Xtremer    posted on 30-08-2008 20:04
Even offtopic: Ik gebruik mijn HDJ tegenwoordig ook op de fiets:D! Klinkt veel beter dan al die headset rommel:P.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
OneSixty    posted on 31-08-2008 14:09
Poster: DJ-Xtremer
Even offtopic: Ik gebruik mijn HDJ tegenwoordig ook op de fiets:D! Klinkt veel beter dan al die headset rommel:P.

OneSixty    posted on 31-08-2008 14:09

doe ik ook af en toe, maar omdat hy zo goed afsluit is het best gevaarlijk :p

en ik laat hem het liefst toch thuis liggen, dan is de kans dat hij kapot gaan veel kleiner.
User edit by OneSixty on 31-08-2008 @ 14:10:37 (100%)
Stefjuuh    posted on 31-08-2008 14:30

Is een hdj toch wel iets te duur voor, maar ik gebruik mijn HP ook op de fiets, is wel een sennheiser van 30 euro, gewoon wat meer om je heen kijken!

170-180 euro is toch wel veel voor een koptelefoon, ik heb er wel interresse in, maar ik regel dan wel iets met iemand die naar amerika gaatWinking my eye.

Aan de andere kant, 2 keer 30 euro (per jaar ongeveer) uitgeven aan een HP die prima geluid geeft (al moet je hem wel recht op je hoofd zetten) is ook prima te doen...

Toch nog maar ns HP's passen bij mediamarkt arena..
RiX    posted on 31-08-2008 14:34
HP op de fiets is just dumb!! Sirenes en andere belangrijke geluiden hoor je niet (goed) en jullie denken er niet bij na... totdat je over een motorkap vliegt en in het ziekenhuis beland Cool

Kee: weer ontopic
User edit by RiX on 31-08-2008 @ 14:34:40 (10%)

This is an old Topic

No new postings for 6.147 days.
 Post CommentThat would be 204.9 months
or a whopping 16.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

28 Users online: 10 Guests (18 Unknown)
Pages generated today : 18.187
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.242.604