ik ben sinds gisteren (:d)serieus geinteresseerd in de hdj1000 , ik wil ook eigenlijk ineens een goede hebben ipv elk jaar een andere te moeten kopen.
nu is 200 euro voor mij heel veel geld voor een hp , dus ik wil zeker zijn van mijn keuze.
ik heb gehoord dat hij niet zo stevig zou zijn en dat het plastic wel eens kan gaan scheuren , maar geld dit ook voor de hdj's die nu op de markt zijn of niet ? ik heb namelijk gehoord dat pioneer ze verbeterd heeft.
nu wil ik er wel heel voorzichtig mee zijn enzo , ik wil ook een soort van case met foam bouwen voor transport (wanneer hij het kwetsbaarst is).
ik heb trouwens al de search gebruikt maar daar vond ik niet meteen deze vraag in.
Poster: DJ-Xtremer
Even offtopic: Ik gebruik mijn HDJ tegenwoordig ook op de fiets:D! Klinkt veel beter dan al die headset rommel:P.
Even offtopic: Ik gebruik mijn HDJ tegenwoordig ook op de fiets:D! Klinkt veel beter dan al die headset rommel:P.