ik ben sinds gisteren (:d)serieus geinteresseerd in de hdj1000 , ik wil ook eigenlijk ineens een goede hebben ipv elk jaar een andere te moeten kopen.
nu is 200 euro voor mij heel veel geld voor een hp , dus ik wil zeker zijn van mijn keuze.
ik heb gehoord dat hij niet zo stevig zou zijn en dat het plastic wel eens kan gaan scheuren , maar geld dit ook voor de hdj's die nu op de markt zijn of niet ? ik heb namelijk gehoord dat pioneer ze verbeterd heeft.
nu wil ik er wel heel voorzichtig mee zijn enzo , ik wil ook een soort van case met foam bouwen voor transport (wanneer hij het kwetsbaarst is).
ik heb trouwens al de search gebruikt maar daar vond ik niet meteen deze vraag in.
Poster: bastianhecker
in de mediamarkt van ede zijn ze 150 euro.
Poster: Laidback
das cheap > Adviesprijs: € 229,00 <
Poster: robbehAmenTja als je bereid bent zoveel geld uit te gaan geven voor een koptelefoon, én (zoals je zelf zegt) een koptelefoon wilt kopen die ECHT lang meegaat én goed klinkt..
Is er in mijn optiek maar één koptelefoon: de sennheiser hd 25-II
Ik heb beide getest bij de feedback, maar man o man wat een verschil in geluidskwaliteit.
Tuurlijk de sennheiser is niet zo "flashy" als de pio met al dat (nep)chroom, maar voor iedereen die niet zo houdt van al dat gebling (waaronder ik) is de sennheiser de allerallerbeste.
Poster: Laidback
das cheap > Adviesprijs: € 229,00 <
Poster: the-melody
Ik snap het niet, je hebt je heilige hdj nu niet of wel? Want wat zit er dan in die pakketen?
Poster: underscore
Ik zou toch voor een HD25 van Sennheiser gaan.
Zelf heb ik een hele tijd een HDJ-1000 gehad & ik blijf erbij dat dat zowat de slechtste hoofdtelefoon is die ik al gehad heb.
Het geluid is op zich is niet slecht, maar vooral in de lagere regionen van't muziekspectrum overheerst hij nogal. Zeker niet ideaal om te mixen vond ik.
Voor de rest is dat ding volledig uit plastic gemaakt & dat de HDJ's nogal fragiel zijn qua Build Quality is al langer geweten.
Mijne heeft't nog geen jaar uitgehouden voor de scharnieren aan de schelpen al volledig gebarsten waren.
En dan hebben we't nog niet gehad qua afsluiting van't oor, vooral op live gigs merk je toch wel dat dit HET grootste mankement is aan deze hoofdtelefoon. Hij is totaal nie ergomisch bovendien.
Ik zou hem zeker niet aanraden.
Ik heb nu een Sennheiser HD25 & dat is't totaal tegenovergestelde. Perfect afgesteld geluid, ook voor producing zeer geschikt.
Verder is hij volledig uit metaal gemaakt & superlicht.
Hij sluit ook perfect je oren af.
De beste hoofdtelefoon ooit voor mij in ieder geval
Hij is ook een stuk goedkoper dan de HDJ, ik heb em vorig jaar gekocht aan 180 euro.
Als ik je echt 1 mooie raad mag geven: Blijf uit de buurt van een HDJ-1000
Poster: Illusion
Wat een onzin, de HDJ is een ideale hoofdtelefoon. Dit is een persoonlijke mening. Maar ik heb hem wel eens opgehad, en het geluid is anders erg perfect. Ikzelf heb daarnaast de Technics RP DH 1200. Ook ideaal.
Senheiser zal ik qua uiterlijk niet aanraden, wat een lelijke hoofdtelefonen zeg. Daarnaast leveren ze wel top kwaliteit.
@ Lightzone: WTF (vond ik ook ff leuk om te zeggen):p
Hoofdtelefoon ziet er idd. uit als een pc hoofdtelefoon, maar sta niet vreemd te kijken, als je dit op je oren hebt, en er komt een heerlijk geluid uit.
Wat hierboven wordt gezegt over de hdj is een persoonlijke mening. Ik ben juist van mening dat deze WEL goed is. en dat er WEL goed geluid uit komt. Hoog, Mid, en Laag. En top om te mixen. Toch vind ik te Technics beter.
Poster: DJ-Xtremer
Ik heb zelf de HDJ en moet zeggen dat ik geen ander meer wil! De nieuwe series HDJ's zijn inderdaad sterker. Voor de rest bied een HDJ je een fantastisch geluid met genoeg bass, je kunt hem zo hard doet als je wilt maar je krijgt hem niet stuk! Ga er dus voor echt de moeite waard!!! Succes.