hdj 1000 :D (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

OneSixty    posted on 05-03-2008 14:19

ik ben sinds gisteren (:d)serieus geinteresseerd in de hdj1000 , ik wil ook eigenlijk ineens een goede hebben ipv elk jaar een andere te moeten kopen.

nu is 200 euro voor mij heel veel geld voor een hp , dus ik wil zeker zijn van mijn keuze.

ik heb gehoord dat hij niet zo stevig zou zijn en dat het plastic wel eens kan gaan scheuren , maar geld dit ook voor de hdj's die nu op de markt zijn of niet ? ik heb namelijk gehoord dat pioneer ze verbeterd heeft.

nu wil ik er wel heel voorzichtig mee zijn enzo , ik wil ook een soort van case met foam bouwen voor transport (wanneer hij het kwetsbaarst is).

ik heb trouwens al de search gebruikt maar daar vond ik niet meteen deze vraag in.

What do you think about hdj 1000 :D ??

Vote :   

Basrose    posted on 05-03-2008 14:47

Ik heb er 1x 1 gehad die gescheurd was aan de zijkant. Ik heb nu een nieuwere en die heb ik al denk ik 3 jaar zonder problemen. Vroeger kwam het misschien nog wel eens voor maar nu zeker niet meer. Voor mij persoonlijk wil ik niet anders meer dan een Hdj-1000

Xtremer    posted on 05-03-2008 14:51
Heey man!
Heb hem zelf ook maar heb het nieuwe type ervan... De types uit eind 2006 en daarvoor zijn namelijk de gene die vaak scheuren en die van mij is nog nooit iets mee gebeurd (heb m 1 jaar). Het klinkt echt als een beest en zit onwijs lekker. Het is absoluut een aanrader hoor! En die case hoef je niet te maken, er zit standaard al een beschermhoesje bij, trouwens hij gaat echt niet stuk!
Succes ermee!
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Flexii    posted on 05-03-2008 14:53
en om er nog aan toe te voegen,, als je ff slim searched op internet, vind je webwinkels waar je hem voor minder krijgt dan 200 euroWinking my eye
Xtremer    posted on 05-03-2008 14:55
Ik had hem voor inkoopprijs net al de rest van mijn Pioneer gear!
OneSixty    posted on 05-03-2008 15:01
leuk om te horen dat hij wel een beetje heel blijft , dit bezorgde me het meest.

maar ik ga eerst in antwerpen kijken of ik hem daar kan kopen bij mijn vaste dealer.
Illusion    posted on 05-03-2008 15:11
Waarom ga je niet voor de Technics RP DH 1200. Kwaliteit is uber, vette look, en zit lekker. Zelfde kwaliteit. En iets goedkoper!Winking my eye
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
OneSixty    posted on 05-03-2008 15:18
Poster: Illusion
Waarom ga je niet voor de Technics RP DH 1200. Kwaliteit is uber, vette look, en zit lekker. Zelfde kwaliteit. En iets goedkoper!Winking my eye

pfff , als ik dan moet kieze betaal ik wel wat meer voor een pioneer Winking my eye

kwil ook iets van pioneer xD LEKKER PUH :p

flauw :p
robbeh    posted on 05-03-2008 15:40

Tja als je bereid bent zoveel geld uit te gaan geven voor een koptelefoon, én (zoals je zelf zegt) een koptelefoon wilt kopen die ECHT lang meegaat én goed klinkt..
Is er in mijn optiek maar één koptelefoon: de sennheiser hd 25-II 
Ik heb beide getest bij de feedback, maar man o man wat een verschil in geluidskwaliteit.
Tuurlijk de sennheiser is niet zo "flashy" als de pio met al dat (nep)chroom, maar voor iedereen die niet zo houdt van al dat gebling (waaronder ik) is de sennheiser de allerallerbeste.

DannyV    posted on 05-03-2008 15:48
Poster: Illusion

Zeker mee eens, ook bling, maar steviger en goedkoper !!

@ Robbeh: Als je de bling niet wilt ga dan idd voor de Sennheiser HD 25
tairip    posted on 05-03-2008 16:03
Ik vind die bling juist niet mooi maar das persoonlijk!

De HDJ-1000 is een mooie middelmatige bling headphone van een supergoede kwaliteit!
OneSixty    posted on 05-03-2008 16:09
die sennheiser hd 25-II zal miss wel lekker klinken , maar ik doe het ook een beetje voor de looks.
Xtremer    posted on 05-03-2008 16:39
Ik zou gewoon voor de Pioneer gaan manCry
Het is gewoon een super ding en vind de looks beter van de Pioneer dan die van een Technics ofzo!
Geluid is ook super, maar dat hoor je vanzelf wel.
MissSalem    posted on 05-03-2008 16:39
Heb de HDJ-1000 een paar keer in mijn handen gehad. Het jammer vond ik is dat je die oren langs alle kanten kan draaien. Na verloop van tijd zou je het nog kunnen kraken...

Ben altijd zeer voorzichtig met spullen, zeker als ze niet van mij zijn en toch heb die oren ook al zeker ene keer laten schieten, waardoor dat ik mij moest afvragen in welke richting dat ik hem moest draaien om hem weer recht te krijgen.
Xtremer    posted on 05-03-2008 16:44
@ MissSalem: Dat went vanzelf hoorCry Had aan het begin ook zoiets van wat heb ik nou gekocht, maar na verloop van tijd went het en is het super!
MissSalem    posted on 05-03-2008 16:48
Poster: DJ-Xtremer
@ MissSalem: Dat went vanzelf hoorCry Had aan het begin ook zoiets van wat heb ik nou gekocht, maar na verloop van tijd went het en is het super!

Dat wil ik wel geloven. Winking my eye Super van geluid en kwaliteit, volgens mij.
OneSixty    posted on 05-03-2008 17:24
t besluit staat nu helemaal vast :p

ik kan hem volgende week wss gaan halen.
Basrose    posted on 05-03-2008 18:00
Een koptelefoon blijft toch een persoonlijke voorkeur. De ene vind pioneer weer lekker en de andere weer technics of een ander merk... Echt advies over welke je moet nemen is bijna niet te geven. Maar zoals je vraag over de kwaliteit is goed te beandwoorden.
x-ample    posted on 28-03-2008 09:38

Ik heb zelf de RPDH1200 van Technics en ben er erg tevreden over! Knalt als een malle en zit best lekker. Merk nu wel dat er wat kleine haarscheurtjes komen bij de scharnieren.

Zelf zou ik voor een Sennheiser gaan hierna denk ik. Maar ik ga dan wel lekker naar een Shop toe en selecteer 3 koptelefoons en ga ze dan llemaal lekker testen op mijn gemak!

MissSalem    posted on 28-03-2008 10:49
Poster: Lightzone
t besluit staat nu helemaal vast :p

ik kan hem volgende week wss gaan halen.

Heb je hem nu al? Happy, laughing Wat vind je ervan?
Armiworm    posted on 28-03-2008 10:54

Ik heb em nu bijna een een jaar een half, gaat echt niet kapot, en hij blijft stevig.
Vind hem zalig, zit bij mij echt perfect.

Vind dat je een goede keuze hebt gemaakt, want als je er iets of wat zorg voor draagt gaat hij vrij lang mee. B t w ik ken iemand en die heeft zo een beschermdoos van pioneer voor z'n hdj-1000, misschien intressant voor je.

Grtz.
Illusion    posted on 28-03-2008 11:03
robbeh
Tja als je bereid bent zoveel geld uit te gaan geven voor een koptelefoon, én (zoals je zelf zegt) een koptelefoon wilt kopen die ECHT lang meegaat én goed klinkt..

JaWinking my eye maar wie zegt dat m'n technics niet lang meegaat. Ik heb in verloop van jaren al heel wat hoofdtelefoons gehad, en allemaal zijn ze kapot gegaanWinking my eye en heeft niks met gebruik van de hoofdtelefoon te maken, want die wordt altijd netjes vervoerd. De Technics RP-DH 1200 Staat voor kwaliteit, en is een uitstekende hoofdtelefoon, die goed afsluit op de oren, en lekker zit.

lightzone
kwil ook iets van pioneer xD LEKKER PUH

Als dat een rede moet zijn om een hoofdtelefoon van pio te Kopen:D

Daarnaast over de Bling headphones die worden genoemd, is er niks mis mee. De Pio en Technics zijn toch gewoon goede kwaliteit, en het straalt ook nog wat waarde uitWinking my eye
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
OneSixty    posted on 28-03-2008 12:14
Poster: MissSalem

Heb je hem nu al? Happy, laughing Wat vind je ervan?

nope , ik had besloten om hem bij de musicstore te bestellen ipv gewoon in de winkel te gaan kopen.
dat alleen al bespaard mij 60 euro :p (in antwerpen zijn ze 230 :o )

alleen nu waren de jem rookvloeistof & cd koffer die bij diezelfde bestelling zaten nog niet leverbaar , dus nu hebben ze al de helft opgestuurd en komt de rest later...

wat een gedoe zeg xD

maar uit die cd koffer ga ik dus een schap weghalen en met foam bedekken voor mn hp ,
foam heb ik al gekocht.
User edit by OneSixty on 28-03-2008 @ 12:22:13 (35%)
bastianhecker    posted on 28-03-2008 22:19
de hdj1000 is hier bij de mediamarkt 150:P!
Berbo    posted on 28-03-2008 22:40
Poster: bastianhecker

welke mediamarkt?
OneSixty    posted on 28-03-2008 23:24
Poster: bastianhecker

Cry

44 Users online: 17 Guests (27 Unknown)
Pages generated today : 21.575
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.245.992