ik ben sinds gisteren (:d)serieus geinteresseerd in de hdj1000 , ik wil ook eigenlijk ineens een goede hebben ipv elk jaar een andere te moeten kopen.
nu is 200 euro voor mij heel veel geld voor een hp , dus ik wil zeker zijn van mijn keuze.
ik heb gehoord dat hij niet zo stevig zou zijn en dat het plastic wel eens kan gaan scheuren , maar geld dit ook voor de hdj's die nu op de markt zijn of niet ? ik heb namelijk gehoord dat pioneer ze verbeterd heeft.
nu wil ik er wel heel voorzichtig mee zijn enzo , ik wil ook een soort van case met foam bouwen voor transport (wanneer hij het kwetsbaarst is).
ik heb trouwens al de search gebruikt maar daar vond ik niet meteen deze vraag in.
Ik heb er 1x 1 gehad die gescheurd was aan de zijkant. Ik heb nu een nieuwere en die heb ik al denk ik 3 jaar zonder problemen. Vroeger kwam het misschien nog wel eens voor maar nu zeker niet meer. Voor mij persoonlijk wil ik niet anders meer dan een Hdj-1000
Poster: Illusion
Waarom ga je niet voor de Technics RP DH 1200. Kwaliteit is uber, vette look, en zit lekker. Zelfde kwaliteit. En iets goedkoper!
Tja als je bereid bent zoveel geld uit te gaan geven voor een koptelefoon, én (zoals je zelf zegt) een koptelefoon wilt kopen die ECHT lang meegaat én goed klinkt..
Is er in mijn optiek maar één koptelefoon: de sennheiser hd 25-II
Ik heb beide getest bij de feedback, maar man o man wat een verschil in geluidskwaliteit.
Tuurlijk de sennheiser is niet zo "flashy" als de pio met al dat (nep)chroom, maar voor iedereen die niet zo houdt van al dat gebling (waaronder ik) is de sennheiser de allerallerbeste.
Poster: Illusion
Waarom ga je niet voor de Technics RP DH 1200. Kwaliteit is uber, vette look, en zit lekker. Zelfde kwaliteit. En iets goedkoper!
Poster: DJ-Xtremer
@ MissSalem: Dat went vanzelf hoorHad aan het begin ook zoiets van wat heb ik nou gekocht, maar na verloop van tijd went het en is het super!
Ik heb zelf de RPDH1200 van Technics en ben er erg tevreden over! Knalt als een malle en zit best lekker. Merk nu wel dat er wat kleine haarscheurtjes komen bij de scharnieren.
Zelf zou ik voor een Sennheiser gaan hierna denk ik. Maar ik ga dan wel lekker naar een Shop toe en selecteer 3 koptelefoons en ga ze dan llemaal lekker testen op mijn gemak!
Poster: Lightzone
t besluit staat nu helemaal vast :p
ik kan hem volgende week wss gaan halen.
Ik heb em nu bijna een een jaar een half, gaat echt niet kapot, en hij blijft stevig.
Vind hem zalig, zit bij mij echt perfect.
Vind dat je een goede keuze hebt gemaakt, want als je er iets of wat zorg voor draagt gaat hij vrij lang mee. B t w ik ken iemand en die heeft zo een beschermdoos van pioneer voor z'n hdj-1000, misschien intressant voor je.
robbeh
Tja als je bereid bent zoveel geld uit te gaan geven voor een koptelefoon, én (zoals je zelf zegt) een koptelefoon wilt kopen die ECHT lang meegaat én goed klinkt..
lightzone
kwil ook iets van pioneer xD LEKKER PUH
Poster: MissSalem
Heb je hem nu al?Wat vind je ervan?
Poster: bastianhecker
de hdj1000 is hier bij de mediamarkt 150:P!
Poster: bastianhecker
de hdj1000 is hier bij de mediamarkt 150:P!