Jullie denken, huh dit is toch niet mijn setje? Klopt hij is ook niet van mij maar van een vriend van me en hij vroeg me te helpen met de verkoop van z'n spulletje. Toevallig heb ik deze cd speler voorheen ook gehad. Echter is deze cd speler een stuk jonger.
De set bestaat uit: Citronic cd 6 Utlima dubbele cd speler. Citronic Sm Fx500 effecten mixer DAP DJC-05/4U Flightcase
De cd speler is 1 jaar oud en de mixer nog maar een half jaar oud. Spul is in goede staat. Het kan getest worden. Vraagprijs: €800 voor de gehele set. Interesse? laat maar horen
Groetennnn
What do you think about [TK] Citronic dj set + flightcase DAP ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
800 euro vind ik niet veel voor deze set. Die cdspeler kost alleen toch al normaal 700 euro ofzo? Ik vind dit nog een deftig koopje hoor alleen kan ik dit niet gebruiken. Maar kzal es rondvragen
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.399 days. Post CommentThat would be 213.3 months or a whopping 17.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...