Poster: Illusion
Bij de search is GENOEG te vinden wat dit onderwerp betreft. Onder de 50 euri is niet veel. De American Audio HP 700 ligt op een bedrag van 70 euro, en ik heb hem lange tijd gebruikten de kwaliteit viel me niet tegen
Als je onder de 50 euro wil, raad ik je aan om eens bij een computershop te kijken voor computer headphones
Poster: DJPrime
De HP 700 is 45,-. Ik vind het best een mooie koptelefoon!
Poster: Illusion
jaartje kun je er mee doenheb ik ook gedaan. Totdat een van de kanten weg viel. Helaas. Maar ik was er goed aangewend, en het was echt mijn favourietje...
nu ik eenmaal de Technics RP DH 1200 heb, moet ik toch zeggen dat deze van +++++++ kwaliteit is:D, en de HP700 een stuk minder.
Maar om te beginnen is die ideaal.
Poster: Flexii
als je nu gewoon de hd25 van senheiserkoopt ben je zo'n 125 eur kwijt maar als je zoals je zegt zuinig bent kun je daar wel wat jaren meedoen, en de geluidskawliteit die je dan hebt is gewoon echt super
klopt ik heb iets te snel gekeken,, dat is de prijs van technics rp dh 1200, hd 25 kost €169 euries
hoe kom jij dan aan €189, nou slimme mensen, en vooral slimme belgen kopen hun gear waar?
... juist ja in duitsland, veel goedkoper:P en waarom vooral belgen,, omdat over het algemeen gear in belgie nog duurder is dan in nederland
Poster: Flexiiklopt ik heb iets te snel gekeken,, dat is de prijs van technics rp dh 1200, hd 25 kost €169 euries
hoe kom jij dan aan €189, nou slimme mensen, en vooral slimme belgen kopen hun gear waar?
... juist ja in duitsland, veel goedkoper:Pen waarom vooral belgen,, omdat over het algemeen gear in belgie nog duurder is dan in nederland
Poster: MissSalem
Een slimme Belg vergelijkt de prijzen bij verschillende winkels.Een slimme Belg koopt koopt eenzelfde hoofdtelefoon aan de laagste prijs. :p
Het duurste was 229 euro voor de Sennheiser HD-25.
Duitsland is inderdaad op veel vlakken wat goedkoper. Nederland qua gear scheelt waarschijnlijk ook een stuk met ons lief klein België. Hoe dan ook... Het is altijd handig om een beetje garantie te hebben mits het aankoopbonnetje.
Poster: Flexii
als je in nederland of duitsland koopt heb je ook garantie:P,, en als je toch al aan het vergelijken was
Poster: MissSalem
Moet je nogal ver gaan lopen als er eens iets is met je hoofdtelefoon, he.
Back on topic?
Poster: McBany
skullcandy TI White
Dies echt uber relax en sluit goed af!
ik ben best tevreden met mijn denon hp 1000..