Nieuwe Artist bij Reborn events (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

D-Jaz    posted on 04-03-2008 13:10
Luxx is nieuw bij Reborn events :D :D :D

voor wat Reborn events is soon on the website

www.reborn-events.nl
www.snippitz.hyves.nl
User edit by D-Jaz on 07-03-2008 @ 15:25:10 (100%)

What do you think about Nieuwe Artist bij Reborn events ??

Vote :   

Wout-r    posted on 04-03-2008 21:12
Poster: D-Jaz
 we zijn nu al met 4 club/discotheken in gesprek van arnhem tot leeuwarden

Welke in Arnhem als ik vragen mag? Ik ga zelf vaak uit in Arnhem, dus zou leuk zijn als er een keer een feest van jullie komt in Arnhem Happy, laughing

Succes!
DJMartino    posted on 04-03-2008 21:17
Dope, suc6 Luxx en de rest van Reborn Events

Komen jullie ook een keertje naar Zeeland?:P
Berbo    posted on 04-03-2008 22:38
Poster: Wout-r

Welke in Arnhem als ik vragen mag? Ik ga zelf vaak uit in Arnhem, dus zou leuk zijn als er een keer een feest van jullie komt in Arnhem Happy, laughing

Succes!

oeh!.. arnhem!Happy, laughing daar woon ik
dan kom ik ook ckers kijken!
RmM    posted on 06-03-2008 13:55

Aspen valley arnhem the place 2 be @ koninginnedag :P alcoholisten tent nummer 1 Winking my eye

Aemilius    posted on 06-03-2008 16:49
Poster: Prozei
ik weet niet of je hier blij om moet zijn.
een agency kan je maken maar ook breken.
zoals nu naar uit ziet vindt ik t een beetje dubieus.
het ziet er meer naar uit als een feestorganisatie die goedkoop van luxx wil gebruik maken.
ik ken zoiezo weinig discotheken die zaken doen met jongens van 16.
een boekingsbureau regelt alle financien voor je af en problemen die onstaan bij boekingen.
zie dat bij reborn events niet snel gebeuren.

vindt dit meer een post waard in de late leeuw.

Uit ervaring kan ik je vertellen dat het er prima is geregeld hoor Prozei! Cry
Maartenb    posted on 06-03-2008 17:49
Misschien een verkeerde manier van posten op dit forum.. Leuk dat jullie aan de slag gaan met dit idee, maar deze post doet net lijken alsof jullie een succesvol artiestenbureau zijn met de beste artiesten en als de mensen hier dan zien dat het een groepje jongelui van 16 jaar oud betreft zullen ze een beetje verbaasd reageren.
Als je nou iets post in de trend van wij zijn een groep enthousiaste dj's/jongeren die bij elkaar gekomen zijn met het plan om in verschillende tenten bij ons in de buurt leuke feesten te organiseren... zoiets? De motivatie is er zo te zien, maar je kunt jezelf geen artiestenbureau of evenementenorganisator noemen op deze manier, maar wie weet zit dat er wel in over een tijd!
En dit wil natuurlijk niet zeggen dat jullie niet een goed feest kunnen organiseren, maar dat jullie je gewoon nog op een ander niveau bevinden, de meeste mensen hier hadden waarschijnlijk wat meer verwacht.

Maar ik vind het een leuk initiatief, ik zou zeggen maak gebruik van je jeugdigheid door het juiste (en zoveel mogelijk) publiek aan te trekken en om veel feedback aan je vrienden/publiek te vragen.

Good luck.
RAS    posted on 06-03-2008 17:53
Mooie post Maarten (mooie leeftijd om hier rond te hangen Winking my eye). Daar sluit ik me bij aan. En daar komt nog bij dat ik nog geen belangrijk artiestenbureau hier heb zien posten dat ze een nieuwe artiest binnen hebben gesleept. Hoe dan ook wens ik luxx veel succes.

@RK hieronder:
Ik snap dat hij Reborn even in de spotlight wil zetten, maar hij doet het dus op de verkeerde manier zoals de poster boven mij al aangeeft. Ik heb ook niks tegen jullie organisatie en zou het ook alleen maar aan willen moedigen. De manier van posten geeft echter aan dat jullie jezelf vet hip vinden (sorry, maar zo komt het op mij over) en jullie doen het dus voorkomen als groot belangrijk artiestenbureau. (daar denk je het eerst aan als er geen extra info bij staat). Als ik dan op jullie website kijk zie ik heel wat anders.

Jullie bedoelingen zijn goed. Jullie zijn ingesprongen op een gat in de markt. Nu nog een proffesionelere communicatie en proffesionelere houding ten opzichte van mensen die kritiek leveren. Als je niet tegen kritiek kunt dan heb je wel een probleem.
User edit by RAS on 06-03-2008 @ 18:08:46 (100%)
RenéKuppens    posted on 06-03-2008 18:01
Poster: RAS
Mooie post Maarten (mooie leeftijd om hier rond te hangen Winking my eye). Daar sluit ik me bij aan. En daar komt nog bij dat ik nog geen belangrijk artiestenbureau hier heb zien posten dat ze een nieuwe artiest binnen hebben gesleept. Hoe dan ook wens ik luxx veel succes.

Door het posten van Jasper wil hij natuurlijk Reborn weer in het zonlicht zette!

Verder vind ik dat sommige mensen hier reageren ofdat het niks kan worden.
Toen ik voor het eerst hoorde van het idee van Jasper was niet meet enthousiast maar en dan zeker na de eerset editie van ' Snippitz ' ben ik dat zeer zeker!

Als je als zoon jonge organisatie een feest neer zet van meer dan 500 man en helemaal uitverkocht dan zou ik buiten dat ik bij reborn zit het knap vinden....
ccc    posted on 06-03-2008 22:46
Leuke openings post, maar waar gaat het nu om? Wat is reborn events.

This is an old Topic

No new postings for 6.399 days.
 Post CommentThat would be 213.3 months
or a whopping 17.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

140 Users online: 47 Guests (93 Unknown)
Pages generated today : 38.803
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.855.349