Nieuwe Artist bij Reborn events (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

D-Jaz    posted on 04-03-2008 13:10
Luxx is nieuw bij Reborn events :D :D :D

voor wat Reborn events is soon on the website

www.reborn-events.nl
www.snippitz.hyves.nl
User edit by D-Jaz on 07-03-2008 @ 15:25:10 (100%)

What do you think about Nieuwe Artist bij Reborn events ??

Vote :   

Renzis    posted on 04-03-2008 13:35
Toemaar!
Is het nu al duidelijk wat jullie precies doen of??
tom-j    posted on 04-03-2008 14:06

gaaf man! gefeliciteerd!

D-Jaz    posted on 04-03-2008 14:09
Poster: Renzis
Toemaar!
Is het nu al duidelijk wat jullie precies doen of??

we zijn een agency voor artiesten en een evenementen bedrijf maar onze artiesten draaien wel op onze evenementen
Jobe    posted on 04-03-2008 14:11
Stoer
Renzis    posted on 04-03-2008 14:28
Poster: D-Jaz

we zijn een agency voor artiesten en een evenementen bedrijf maar onze artiesten draaien wel op onze evenementen

Okej succes er mee dan.
Doen jullie dat alleen in je eigen regio?
MoXeGy    posted on 04-03-2008 15:21
leuk!  Happy, laughing
Berbo    posted on 04-03-2008 15:23
succes :D
JollyJunkie    posted on 04-03-2008 17:06
Vet!
In ieder geval veel succes ! :D
tairip    posted on 04-03-2008 17:32
Erg vage omschrijving. Ik geef zelf ook feestjes en ken ook wel DJ's!

Sta je wel ingeschreven bij KVK?
Welk feest geven jullie bijvoorbeeld? Of door welke organisaties worden jullie artiesten geboekt?
User edit by tairip on 04-03-2008 @ 17:36:47 (20%)
RAS    posted on 04-03-2008 17:46
tja, wat is reborn events
christiano    posted on 04-03-2008 17:49
leuk voor luxx
Laidback    posted on 04-03-2008 17:51
ik snap even de bedoeling van dit topic niet..

ik ken Reborn events niet..

leg eens uit..
D-Jaz    posted on 04-03-2008 17:57
Poster: tairip
Erg vage omschrijving. Ik geef zelf ook feestjes en ken ook wel DJ's!

Sta je wel ingeschreven bij KVK?
Welk feest geven jullie bijvoorbeeld? Of door welke organisaties worden jullie artiesten geboekt?

kvk nog niet we zijn met ze ingesprek :D en we geven snippitz @ club noa dat kan je lezen op de site
en wij hebben als doel met dit bedrijf om een agency voor de artietsen van ons te zijn. en wij zelf orginiseren ook feesten waar hun dan resident van zijn.
User edit by D-Jaz on 04-03-2008 @ 17:58:51 (9%)
RAS    posted on 04-03-2008 18:03
Gezien de leeftijdscategoriën waar jullie je in bevinden en jullie doelgroep ben ik niet echt jaloers. Ook zie ik niks staan over feesten/kinderdisco's waar jullie dj's nog meer gedraaid hebben.

Wel natuurlijk goed voor jullie dat je ervaring op doet met het organiseren van feesten en dergelijke. Als jullie wat ouder zijn, dan heb je daar mogelijk wel voordeel van. De website ziet er ook netjes uit (die overigens wel erg kinderachtig in de hidden message staat)
User edit by RAS on 04-03-2008 @ 22:03:00 (1%)
Bastian    posted on 04-03-2008 18:06
waarom die HM?
Gefeliciteerd trouwens, Aemelius (pardon als ik hem verkeerd schrijfCry) draaide toch ook in Noa?:P
Wel vet luxx weer wat boekingen derbij hehe, ik begin bijna droog te staan..
User edit by Bastian on 04-03-2008 @ 18:07:35 (100%)
Luxx    posted on 04-03-2008 18:14
zelf stem ik op dope natuurlijk :D
www.mothermusic.nl
Prozei    posted on 04-03-2008 18:57
ik weet niet of je hier blij om moet zijn.
een agency kan je maken maar ook breken.
zoals nu naar uit ziet vindt ik t een beetje dubieus.
het ziet er meer naar uit als een feestorganisatie die goedkoop van luxx wil gebruik maken.
ik ken zoiezo weinig discotheken die zaken doen met jongens van 16.
een boekingsbureau regelt alle financien voor je af en problemen die onstaan bij boekingen.
zie dat bij reborn events niet snel gebeuren.

vindt dit meer een post waard in de late leeuw.
Bastian    posted on 04-03-2008 19:01
Poster: Prozei
ik weet niet of je hier blij om moet zijn.
een agency kan je maken maar ook breken.
zoals nu naar uit ziet vindt ik t een beetje dubieus.
het ziet er meer naar uit als een feestorganisatie die goedkoop van luxx wil gebruik maken.
ik ken zoiezo weinig discotheken die zaken doen met jongens van 16.
een boekingsbureau regelt alle financien voor je af en problemen die onstaan bij boekingen.
zie dat bij reborn events niet snel gebeuren.

vindt dit meer een post waard in de late leeuw.

haha lekker optimistische reactie:P kan je ook geen ongelijk gevenWinking my eye
D-Jaz    posted on 04-03-2008 19:03
Haters mensen wij willen geen goedkoop gebruik maken van luxx en ras je stelt je echt verschrikkelijk kinderachtig op ons bedrijf wil juist talenten voor de nieuwe generatie en het is geen kinder disco check www.club-noa.nl big stuff man zaal was bom vol 550 man ik zie jullie onze avond niet zo na bootsen maar ja haters blijven er he en effe zeggen dat weinig discotheken zaken doen met jongens van 16 nah we zijn nu al met 4 club/discotheken in gesprek van arnhem tot leeuwarden dus please ga niet haten en doe niet zo associaal
Bastian    posted on 04-03-2008 19:20
Haters mensen wij willen geen goedkoop gebruik maken van luxx en ras je stelt je echt verschrikkelijk kinderachtig op ons bedrijf wil juist talenten voor de nieuwe generatie en het is geen kinder disco check www.club-noa.nl big stuff man zaal was bom vol 550 man ik zie jullie onze avond niet zo na bootsen maar ja haters blijven er he en effe zeggen dat weinig discotheken zaken doen met jongens van 16 nah we zijn nu al met 4 club/discotheken in gesprek van arnhem tot leeuwarden dus please ga niet haten en doe niet zo associaal

Je moet dit niet gelijk opvatten als een 'haters' actie..Winking my eye
Wat prozei verteld komt regelmatig voor dus vandaar, hoe zijn jullie trouwens op het idee gekomen om luxx te srikken?
D-Jaz    posted on 04-03-2008 19:22
nee oke maar ja mag ik het als een belediging voelen want wij zijn niet zo en wij willen alleen maar jonge talenten waar wij hopelijk een groot iemand in zien en ik heb luuk een tijdje bekeken en vind hem zeer voor uitgaan dus vandaar Happy, laughing sorry dat ik even uit met vel sprong maar hopelijk wel te begrijpen
D-Jaz    posted on 04-03-2008 19:30
Poster: Renzis

Okej succes er mee dan.
Doen jullie dat alleen in je eigen regio?

kwa feesten nog wel maar artiesten kijk maar rk woont in brabant emiel en luuk wonen in noord holland
Basrose    posted on 04-03-2008 20:32

Sorry maar deze reactie komt niet echt professioneel over.. En als je met de KVK in gesprek bent (geen idee waarom want je schrijft je in of niet) dan word je nog niet echt snel als bedrijf gezien.

Tevens mag iemand van 16 niet lang werken snachts. (mocht dit snachts zijn)

Vind je trouwens dat luxx vooruit is gegaan of vind je hem erg goed? Als organisatie moet je wel 100% achter je mensen staan en deze blind kunnen vertrouwen op de kwaliteiten.
D-Jaz    posted on 04-03-2008 21:02
ik vertrouw hem blind weetje sluit dit topic maar mensen snappen niet dat dit een beginent bedrijf is
Basrose    posted on 04-03-2008 21:10
ik vertrouw hem blind weetje sluit dit topic maar mensen snappen niet dat dit een beginent bedrijf is

Dat begrijp ik best... zie mijn kritiek maar als een tip en doe er iets positiefs mee!

Ik ben hier zeker niet om mensen af te schieten als je dat denkt... integendeel. Misschien kom je dingen in mijn reply tegen waar je nog niet over hebt nagedacht en waar je in de toekomst misschien een probleem zou kunnen krijgen.

209 Users online: markvl & 71 Guests (137 Unknown)
Pages generated today : 41.199
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.857.745